"אל תשבו מנגד"

אשתו של מאיר אטינגר לרבנים הראשיים: סייעו בשחרור בעלי לברית

מוריה אטינגר, רעייתו של מאיר אטינגר, העצור המנהלי שבנו הבכור ייכנס מחר בבריתו של אברהם אבינו, פנתה לרבנים הראשיים בבקשה שיתערבו ויסייעו בשחרורו של בעלה לברית (חדשות בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרבנים הראשיים הגר"ד לאו והגר"י יוסף (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

מוריה אטינגר, רעייתו של מאיר אטינגר, העצור המנהלי שבנו הבכור ייכנס מחר בבריתו של אברהם אבינו, פנתה לרבנים הראשיים הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף והגאון רבי דוד לאו בבקשה שיפעלו בכדי שבעלה יהיה נוכח בברית של בנו, זאת לאחר החלטת בית המשפט שלא לאפשר לאבי הבן להשתחרר לברית.

במכתבה, כותבת מוריה לרבנים: "ב"ה זכינו בעלי מאיר אטינגר ואני ונולד לנו בננו הבכור, אשר מחר יום שני יכנס אי"ה לבריתו של אברהם אבינו. בחודשיים הקרובים, על פי הנראה עתה, בעלי לא יגדל את בנו בביתנו אך גם לא על כך אני פונה אליכם".

המכתב הנרגש

"בקשתי אחת היא", כותבת הרעייה: "אבקש שלא תשבו מנגד, אלא תפעלו על מנת לאפשר לבעלי להיות נוכח בברית המילה של בננו! לא יתכן שבמדינת היהודים תימנע הזכות מאב למול את בנו!".

בתוך כך עו"ד עדי קידר מארגון חוננו הגיש ערר לבית המשפט העליון על ההחלטה שלא לאשר את יציאתו של אטינגר לברית המילה.

הסבתא: "מאיר נרדף רק בגלל סבא שלו" (צילום: אלי מנדלבאום - ynet)

עו"ד סימה כוכב שייצגה בדיון הבוקר את אטינגר מטעם ארגון חוננו אמרה בתגובה להחלטת השופט לדחות את העתירה: "אנו מצרים על ההחלטה ומאוכזבים ממנה. התחושה היא מאוד קשה, שהגורמים האמונים על האישור ליציאה נהגו שלא בניקיון כפיים ויש פה רדיפה כלפי מאיר אטינגר. חשוב להדגיש שמדובר בעציר מנהלי ולא באסיר פלילי. אסירים פליליים מסוכנים יוצאים לחופשות ומאיר אטינגר נמצא מאחורי סורג ובריח בלי שהוגש נגדו כתב אישום, ורק על רקע עמדותיו האידיאולוגיות ולא על רקע מסוכנות ספציפית ולכן אין סיבה למנוע את יציאתו לברית המילה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר