מה הרב אמנון יצחק יעשה עם הכסף שיקבל מרפי גינת? "פיצוחים לשבת"

הרב אמנון יצחק שבהסדר פשרה יקבל מאיש הטלוויזיה רפי גינת פיצוי של 57 אלף שקלים, התראיין לתכנית "הצינור" וסיפר מה בכוונתו לעשות עם הכסף. צפו בראיון (מעניין, חרדים)

(מתוך "הצינור", דרך ערוץ היוטיוב "הרב אמנון יצחק - שיעורים והרצאות")

לאחר הפרסום על הפשרה בתביעתו של הרב אמנון יצחק נגד העיתונאי ומגיש 'כלבוטק' רפי גינת, במסגרתה ישלם גינת לרב סכום של 57 אלף שקלים, התייצב הרב אמנון באולפן "הצינור" בהגשת גיא לרר ואמר כי "היה ברור שאני אנצח, אם בפשרה קיבלנו 57, אז ברור שהייתי מנצח בקצת יותר".

הרב יצחק נשאל אם לקמפיין שניהל נגד גינת ברשת היתה השפעה על המשפט ואמר: "היו צריכים לראות את זה, השופט ראה את כל מה שעשיתי ב'כלבובלאק', עכשיו זה נהיה 'כלבוצ'ק', וברוך השם הוא ראה את הכל, זה שיעשע אותו. בסוף הוא החליט שכדאי לנו להתפשר ולצמצם את המרווח של המשפט, אני הסכמתי".

רפי גינת והרב אמנון יצחק (צילום: אביר סולטן ומשה שי, פלאש 90)

"ראיתי שנהגו ככה, אחרי אמנון לוי כבר עשו אותו דבר" אמר הרב יצחק בנוגע לטרנד צילום הראיונות גם על ידי המרואיין, אותו הוא החל, "צילמו את אמנון לוי, זה עובד, הרשת עושה את העבודה. אין ברירה, כשיש לך רק את הרשת אתה יכול לענות לפחות".

"אני מחבב אותו, הוא בחור נחמד" הוסיף הרב אמנון יצחק כשנשאל לגבי רפי גינת. לסיום, הוא נשאל לאן יילך הכסף, והשיב בציניות: "פיצוחים לשבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר