תחקיר חדשות 2

"מוזס שכר לשכה ב-5,000 שקלים מחסידות ויז'ניץ"

תחקיר חדשות 2 שבדק האם הח"כים משתמשים בלשכות ששכרו מחוץ לכנסת חיפש גם את הלשכה ששכר ח"כ מוזס בבית שמש, אחרי חיפוש ארוך התברר, שהמקום שייך לחסידות ויז'ניץ (חרדים)

(צילום: מרים אלסטר - פלאש90)

איפה מוזס? תחקירני חדשות 2 ומיזם "מאה ימים של שקיפות", בדקו לאחרונה האם חברי הכנסת המצהירים כי שכרו לשכה מחוץ למשכן הכנסת, אכן משתמשים בה, בין היתר נבדק ח"כ מנחם אליעזר מוזס, והצוות נתקל בקשיים למצא את הלשכה.

חברי הכנסת זכאים לשכור לשכה חוץ פרלמנטרית, שנועדה בכדי לאפשר קשר קרוב יותר עם הציבור שיוכל להגיע ולפגשו את חבר הכנסת, מבלי לטרוח ולהגיע עד למשכן הכנסת בירושלים. כאמור בחדשות 2 בדקו האם באמת כל חברי הכנסת ששכרו לשכה כזאת, אכן משתמשים בה.

בין היתר חיפשו התחקירנים את הלשכה שח"כ מוזס שכר עד לפני כמה חודשים, בסכום של לא פחות מ-5,000 שקלים, הסכום המקסימלי לשכירת לשכה. התחקירנים הגיעו אל הכתובת המופיעה ברישומי הכנסת, ברחוב יהושע 8 בבית שמש, אך שם טענו השכנים המתגוררים בבניין, כי לח"כ מוזס אין כלל לשכה במקום.

אחר כך הופנו הכתבת דפנה ליאל והבלוגר תומר אביטל, אל רחוב אהל יהושע, אלא שבספר 8 של רחוב זה נמצא בית מדרש. לבסוף התברר כי מדובר בקראוון, השייך ללא אחרים מאשר מוסדות ויז'ניץ בבית שמש.

ח"כ מוזס מסר בתגובה: "איך החי יכול להכחיש את החי. קיבלתי בלשכה קהל. אינני חבר בגוף הקרוי 'מוסדות ויזניץ בית שמש'. אמנם אני חסיד ויזניץ, אך מייצג את כלל ציבור שלומי. לגבי עלות הלשכה: עד היום אני מחפש לשכה הולמת ולא מצאתי בסכום זה כי המחירים עלו וזו גם הסיבה להפסקת השכירות".

ח"כ מוזס שר בחתונת נכדתו (צילום: באדיבות המצלם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר