בגלל החקירה

דרעי שוקל לבטל את מעמד 'הקבלת פני רבו' בחג הפסח

בש"ס שוקלים לבטל את מעמד 'הקבלת פני רבו' המתוכנן לחול המועד פסח, וזאת בשל החשש כי האירוע יהפוך להפגנת תמיכה סוערת ביו"ר המפלגה אריה דרעי בשל חקירת המשטרה (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
האירוע ב'הארנה', בשנה שעברה (צילום: יעקב כהן)

תנועת ש"ס שוקלת לבטל את מעמד 'הקבלת פני רבו' שתוכנן לחול המועד פסח באצטדיון 'ארנה' בירושלים, וזאת מחשש שהאירוע יהפוך להפגנה סוערת בסגנון קמפיין "הוא זכאי", דבר ממנו חושש היו"ר אריה דרעי.

בימים אלו נמצאים בתנועת 'אל המעיין' בשיא ההכנות לקראת עצרת 'הקבלת פני רבו' בראשות מועצת חכמי התורה של המפלגה, שתוכנן להיערך באצטדיון 'הארנה', עצרת בה משתתפים כעשר אלף מתומכי המפלגה.

אך כעת, בעקבות חקירת המשטרה נגד דרעי, שוקלים בש"ס לבטל את האירוע כאשר החשש המרכזי הוא ממצב בו אלפי תומכי ש"ס יהפכו את האירוע למפגן תמיכה בדרעי מסוג 'הוא זכאי' כפי שהתרחש בשנות התשעים, מצב שדרעי לא מעוניין בו, במיוחד כשהוא מתכוון, לפחות בשלב זה, לשתף פעולה עם הרשויות ולא להתנגח, כפי שנהג בעבר.

מנגד יש בכירים במפלגה המצדדים בדעה שיש לקיים את האירוע בכדי לשדר "עסקים כרגיל".

צפו: גדולי ישראל מתקבלים בשירה אדירה (צילום: כיכר השבת)

בכיר בש"ס המקורב לדרעי אמר ל"כיכר השבת": "יש התלבטות אמיתית. מחד לקיים את הכנס שתוכנן עוד לפני החקירה, וזה אומר להמשיך לנהל עסקים כרגיל כפי שהשר דרעי מנהל מרגע היוודע דבר הבדיקה. מאידך, יש חשש שבשל סערת הרגשות הגדולה בקרב פעילי ואוהדי ש"ס בכל הארץ, הכנס יהפוך להפגנה סוערת מלווה באמירות קשות שאסור להשמיע כעת".

לדבריו: "דרעי מתנגד לכל קמפיין כעת ולכל כנס או עצרת בעניינו. הוא רוצה להמשיך לעבוד בשקט ולתת תשובות למי שיבדוק. לא רוצה כנסים סוערים ואמירות קשות שעלולות להישמע נגד אישים או גופים כאלה או אחרים".

יודגש כי נכון להיום טרם התקבלה ההחלטה הסופית האם לקיים את האירוע.

בתנועת 'אל המעיין', המארגנת את האירוע, לא עודכנו על ההתלבטויות בצמרת המפלגה באשר לקיום האירוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר