פרסום ראשון

נשיא המועצת הגר"ש כהן הכריע: הכנס ב'ארנה' - בוטל

נשיא המועצת, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, הכריע לבטל את מעמד 'הקבלת פני רבו' שתוכנן להתקיים בחול המועד פסח. הסיבה המרכזית: חשש להפיכת המעמד לכנס תמיכה בדרעי (חרדים, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
נשיא המועצת ואריה דרעי. ארכיון (צילום: יעקב כהן)

פרסום ראשון: נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן הכריע לבטל את מעמד 'הקבלת פני רבו' שתוכנן להתקיים בחול המועד פסח בהיכל ארנה בירושלים, כך נודע ל"כיכר השבת"

על פי גורם בכיר בש"ס, אחת הסיבות המרכזיות שהועלו בדיונים במהלך היממה האחרונה לביטול הכנס הוא החשש מפני בואם של אלפים רבים שיגיעו לתמוך ביו"ר ש"ס אריה דרעי, בעקבות החקירה נגדו, בכמות כזו שלא ניתן להכניס ב'ארנה', מה שיביא לפיצוץ הכנס ולהפיכתו לקמפיין תמיכה בדרעי בסגנון קמפיין "הוא זכאי", קמפיין ממנו מבקש דרעי להימנע.

הסיבה הזו גברה על הרצון לשדר עסקים כרגיל ולקיים את הכנס, שנקבע עוד לפני ההחלטה לפתוח בחקירה נגד דרעי, כמתוכנן.

בכיר בש"ס המקורב לדרעי אמר מוקדם יותר ל"כיכר השבת" כי יש חשש שבשל סערת הרגשות הגדולה בקרב פעילי ואוהדי ש"ס בכל הארץ, הכנס יהפוך להפגנה סוערת מלווה באמירות קשות שאסור להשמיע כעת".

לדבריו: "דרעי מתנגד לכל קמפיין כעת ולכל כנס או עצרת בעניינו. הוא רוצה להמשיך לעבוד בשקט ולתת תשובות למי שיבדוק. לא רוצה כנסים סוערים ואמירות קשות שעלולות להישמע נגד אישים או גופים כאלה או אחרים".

בימים אלו נמצאים בתנועת 'אל המעיין' בשיא ההכנות לקראת עצרת 'הקבלת פני רבו' בראשות מועצת חכמי התורה של המפלגה, שתוכנן להיערך באצטדיון 'הארנה', אך כעת יאלצו לבטל את הכל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר