פרשת תרמית הבשר

במפעל בגליל: 12 טון של בשר גמלים וחמורים עם אישור מזוייף

כחלק מפרשת תרמית הבשר, חשפו המשטרה ויחידת פיצו"ח מפעל בכפר כנא, בו נמצאו 12 טון של בשר חמורים וגמלים, עם אישורים ותאריכי תפוגה מזויפים. החשד: הגיע מהמפעל הבעייתי (חדשות)

(צילום: משטרת ישראל)

פרשת "הבשר המוברח" מתרחבת: לאחר חשיפת הרשת ממזרח ירושלים להברחת בשר טרף ובעייתי מבחינה בריאותית, היום תפסו המשטרה ויחידת פיצו"ח 12 טון של בשר גמלים וחמורים.

הבשר נתפס במפעל בשר בכפר כנא שבגליל התחתון, שם מצאו אנשי המשטרה מיחידת אורגן ואנשי יחידת הפיצו"ח של משרד החקלאות, 12 טון של בשר גמלים וחמורים. על פי החשד, גם הבשר הזה הגיע מאותו מפעל שהפיץ את הבשר הטרף שנחשף אמש - "בלאק אנגוס".

הברחה שנתפסה. ארכיון (צילום: דוברות המשטרה)

במהלך הפשיטה על המפעל נתפסו קרטונים רבים וחלק מהבשר נשלח להשמדה. על פי החשד התוויות על הבשר, עם אישורים וטרינריים ותארכי תפוגה זוייפו והבשר הגיע מרמאללה. במשטרה אומרים כי המפעל בכפר כנא הוא מפעל קטן, שהבשר ממנו הגיע לעסקים קטנים ואנשים פרטיים בלבד.

גורם המעורה בפרטי החקירה אמר כי "הכנופיה עבדה בשיטה מיוחדת וזהירה מאוד, הם הבריחו את הבשר במשאיות קטנות ובדפנות כפולות בצורה מדוקדקת. מדובר בדבר חמור. התנאים להחזקת בשר ברשות הפלסטינית שונים מהתנאים בישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר