אש בבתי ורשא

אחרי השריפה: צו סגירה ופינוי לדירות

בבוקר שאחרי השריפה שפרצה ב'בתי ורשא' בשכונת מאה שערים בירושלים, הוצא לחלק מהדירות במבנה צו פינוי וסגירה עקב צפי להריסה בעקבות הנזקים • צפו בתיעוד מהבניין השרוף (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: סוכנות הידיעות חדשות 24)

שריפת הענק בבתי ורשא: בבוקר שאחרי השריפה שפרצה ב'בתי ורשא' בשכונת מאה שערים בירושלים, הוצא לחלק מהדירות במבנה צו פינוי וסגירה עקב צפי להריסה בעקבות הנזקים.

התושבים שדירתם עלתה באש הופנו כבר אמש על ידי עיריית ירושלים לשהות בבתי מלון עד למציאת פתרון למקום מגורים.

צו הפינוי שהוצא (צילום: סוכנות הידיעות "חדשות 24")

כפי שדווח אמש ב"כיכר השבת", חוקרי כיבוי האש בירושלים חושדים כי השריפה נבעה בעקבות הפעלת מאפיית מצות פיראטית בדירה במבנה שנשרף.

על פי החשד, במקום פעלה מאפיית מצות ללא אישור שעשתה שימוש בתנור גז ללא אישורים בטיחותיים שככל הנראה גרם לשריפה הגדולה.

השריפה הענקית ומאמצי הכיבוי (צילום: דוברות כבאות והצלה ירושלים)

גורמים בכב"ה ירושלים אמרו ל"כיכר השבת" כי נכון לעתה החוקרים לא הגיעו למסקנה סופית, אך הממצאים בשטח מראים בבירור רב כי התנור המסוכן הוא זה שגרם לשריפה. בכיבוי האש מצהירים כי אם החשש יאומת, הם יחתרו למיצוי ההליכים מול המפעילים בשיתוף עם משטרת ישראל.

אודי גל, דובר כב"ה מחוז ירושלים, אמר בשיחה עם "כיכר השבת" כי אכן החשד המרכזי הוא שהמאפייה הפיראטית שפעלה בבניין גרמה לפריצת השריפה. עם זאת, הוא מדגיש כי נבחנים כיווני חקירה נוספים. גל אומר כי גם הבנייה הלא חוקית במבנה גרמה לנזק גדול. לטענתו, אילולי הבנייה הלא חוקית והלא בטוחה, האש לא הייתה מכלה קומה שלימה ולא הייתה מעמידה בסכנה את הבניין כולו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר