"המום שהקרניות של דגן הושתלו בעיני"

בזכות מאיר דגן: היהודי הישיש בן ה-81 חזר לראות

אברהם גיאן, בן 81, ואישה נוספת כבת 70, שסבלו מממחלה בעיניים, שבו לראות הודות להשתלת קרניות שעברו באיכילוב, אותן קיבלו מגופו של ראש המוסד לשעבר מאיר דגן ז"ל (בריאות, בארץ)

אברהם גיאן (צילום: דוברות איכילוב)

אברהם גיאן, יהודי דתי בן 81, בעל חנות בתל אביב, סבל ממחלת ראייה בשתי העיניים, כעת הוא שב לראות הודות להשתלת קרנית שעבר, אותה קיבל מגופו של ראש המוסד לשעבר מאיר דגן ז"ל.

משפחתו של דגן, שנפטר לפני כשלושה שבועות, הסכימה לתרום את אבריו. בעקבות כך, שתי קרניות הושתלו אצל גיאן בן ה-81 ואצל אישה נוספת כבת 70 מתל אביו. מאור עיניהם של השניים חזר בזכות ההשתלה שעברו בבית החולים איכילוב בתל אביב.

מאיר דגן ז"ל (צילום: מארק ישראל סאלם)

"אני המום לגלות שהקרניות של גיבור ישראל כמוהו הושתלו בעיני", סיפר גיאן לאחר ההשתלה. "כולנו חייבים לאיש הזה ועכשיו במיוחד אני כי אני רואה בזכותו. לא האמנתי שאני אדם פשוט, יקבל את הקרניות של מאיר דגן, זה מאוד משמח ומאוד מרגש".

"הקרנית הושתלה בעין שמאל לפני עשרה ימים, עכשיו אני מרגיש יותר טוב. זה פעם שנייה שעשו לי השתלת קרנית. הפעם הראשונה הייתה לפני 17 שנה", הוסיף גיאן. "תהיה מנוחתו של דגן בגן עדן. האיש הזה תרם רבות למען עם ישראל ויש לי זכות גדולה שאני רק עכשיו מתחיל להבין אותה. אני מודה לצוות מערך עיניים של בית החולים איכילוב על הניתוח שהשיב לי את מאור עיני ובעיקר למשפחתו על התרומה ומאחל לדגן ז"ל שיזכה לשכר בעולם הבא".

נאומו של מאיר דגן בערב הבחירות לכנסת (צילום: מוטי קמחי - Ynet)

חדווה גיאן, סיפרה ל-ynet: "אנחנו פשוט מאושרים ומתרגשים מאוד. אברהם כבר רואה בעין המושתלת. הוא יזדקק לניתוח גם בעין השנייה שאינה רואה, אבל זו התרגשות עצומה וכפולה, בפרט כשמדובר באיש כה מיוחד ומרשים כמו מאיר דגן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר