איבדו את הבית

הזמר קובי פרץ נרתם למען המשפחה החרדית: "פשוט הזדעזעתי"

הזמר המזרחי קובי פרץ התגייס לטובת משפחה חרדית שצפויה להתפנות מדירת "עמידר" בשל ליקויים במבנה. לדברי פרץ, הוא נחשף ל"תמונות שפשוט מזעזעות" והבטיח: "תמצאו דירה, אממן את השכירות". יצויין, כי עמידר ממנת למשפחה שהות באכסניה עד לסיום השיפוצים (חרדים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
קובי פרץ לצד המשפחה (צילום ארכיון: פלאש 90 ומתוך עמוד הפייסבוק של פרץ)

הזמר המזרחי קובי פרץ מתגייס לטובת משפחה חרדית שצפויה להישאר מחר (רביעי) ללא קורת גג לאחר שחברת 'עמידר' החליטה כי הבית שנמצא במצב ריקבון לא יכול להמשיך לשמש את המשפחה. פרץ ביקש מאוהדיו למצוא למשפחה דירה והוא זה שישלם עבורה את שכר הדירה לחודש הקרוב. יצויין, כי 'עמידר' ממנת למשפחה שהות באכסניה עד לסיום השיפוצים בבית.

בפוסט שהעלה לדף הפייסבוק שלו כתב פרץ: "קיבלתי הודעה לטלפון מאדם יקר שהמשפחה היקרה הזאת מחולון בתמונה 9 ילדים וזוג הורים מחר בבוקר הולכים להוציא אותם מהבית לחודש הקרוב עקב דרישה של חברת עמידר שפשוט אי אפשר לגור או לישון בבית עקב ריקבון".

המשפחה למענה התגייס הזמר (מתוך עמוד הפייסבוק של קובי פרץ)

לדבריו יש "תמונות שפשוט מזעזעות עקב צינעת הפרט לא ניתן אפילו לראות איך אפשר לחיות בבית שכזה...שלא נדבר על זה שממחר כבר אין מים או חשמל וגז וכ׳ו...".

פרץ קרא לאוהדיו: "כל מי שמכיר בחולון או מוכן להשכיר בית לחודש הקרוב שהמשפחה היקרה הזאת תוכל לישון ולהתקלח ולאכול כמו משפחה נורמטיבית אשמח מאוד לעזרה רק למצוא להם בית בכל איזור בחולון דחוףףףף מאוד וכל ההוצאות הנלוות ישולם בהתאם למי וכמה שצריך".

הוא הדגיש: "כמובן לא מבקשים בחינם רק רוצים וצריכים את העזרה של בית לחודש בחולון ואת כל השאר אנחנו כבר נדאג". את דבריו סיים הזמר בברכה: "תבוא עליכם הברכה אמן. שיהיה יום טוב עם בשורות טובות ואהבת חינם ב"ה".

מהארכיון: קובי פרץ מתפלל במירון (צילום: צביקה גרוניך)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר