מתקפה חריפה

ח"כ גפני פותח חזית מול אגודת ישראל: "תפסיקו לדרוך עלינו"

ח"כ גפני קרא הערב לאגודת ישראל להפסיק לדרוך על ראשי הציבור הליטאי, ושיגר מתקפה חריפה נגד שופטי בית המשפט העליון. על אליקים רובינשטיין: "הייתי זורק אותו לו היה אברך אצלי" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: ישראל כהן, כיכר השבת)

ועידת דגל התורה השלישית נפתחה הערב (שלישי) בקיבוץ חפץ חיים בראשות גדולי ראשי הישיבות ונציגי התנועה בכנסת וברשויות המקומיות.

במהלך נאום חריף שנשא יו"ר התנועה ח"כ משה גפני, הוא תקף בחריפות את פסיקת בג"ץ בנושא הרפורמים, והבהיר כי עולם התורה לא יכיר בזרם הרפורמי לעולם.

בהמשך, התייחס ח"כ גפני לסערה סביב החלוקה הפנימית במפלגת יהדות התורה, ודרש הגדלה של הנציגות הליטאית שווה בשווה לזו החסידית.

"אני קורא לשר ליצמן אנו קוראים לחברינו מאגודת ישראל. די לפסוע על ראשי עם קודש. די עם האפליה של 2 מתוך 6 דגל התורה גדלה וצמחה ואנו מבקשים הכרה שווה בשווה".

על השופט אליקים רובינשטיין: "הייתי מעיף אותו מהכולל"

(צילום: ישראל כהן, כיכר השבת)

בהמשך נאומו אמר גפני בנוגע לבג"צ כי "לא משנה לנו מה הם יפסקו, אנחנו לא נכיר ברפורמים. לא בגיור ולא בכותל. לא בכניסה ולא ביציאה שלו. נמשיך בדרך שלנו מימים ימימה".

גפני יצא חוצץ כנגד השופט אליקים רובינשטיין ואמר: "יש שם אחד שכותב תורות ממה שלומד בדף היומי אם היה לומד אצלי בכולל הייתי זורק אותו, אלו פלפולי סרק. הכפלנו את תקציבי עולם הישיבות. עולם התורה נמצא בפריחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר