גיס חמישי בתוכנו

גינה לזכר מחבלי הפיגועים שהוקמה בירושלים נהרסה

ערביי מזרח ירושלים השתלטו על שטח ציבורי והחלו להקים בו גינה לזכר מחבלים מרצחים שביצועו פיגועים בחודשים האחרונים. המשטרה הרסה את המקום, השר לביטחון פנים שיבח את הפעולה המהירה (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום מתוך ynet)

השטח הציבורי שהיה מיועד לפיתוח לרווחת הציבור הפך לגינת מחבלים: ערביי מזרח ירושלים השתלטו על שטח ציבורי והחלו להקים בו גינה לזכר מחבלים מרצחים שביצועו פיגועים בחודשים האחרונים, המשטרה הרסה את המקום.

לדברי המשטרה: "החשודים השתלטו על המקום ללא היתר וללא כל תכנון, שתלו עצים, תלו על כל עץ תמונה של מחבל שבצע פיגוע בעת האחרונה, ואף וכתבו גרפיטי על חומה סמוכה". בפעילות משותפת של גורמי העירייה ומשטרת ירושלים הוסרו השתילים, התמונות והגרפיטי.

מהמשטרה נמסר כי הם "רואים את המעשה בחומרה, מדובר בפעולה המפארת מבצעי פעולות רצח וטרור ושיש בה עידוד למעשי אלימות וטרור נוספים. לאור זאת בצד פעולות האכיפה המשולבות וכי נפתחה חקירה במשטרה".

השר לביטחון פנים גלעד ארדן מסר: "אני מברך על הפעולה המהירה והנחושה בראס אל-עמוד. המשטרה תמשיך לפעול בנחרצות כנגד כל מופע הסתה ותמיכה בטרור ברחבי מדינת ישראל בין אם זה באתרי הנצחה למחבלים, בהלוויות, בדרשות המואזינים או ברשתות החברתיות, ותמצה את הדין עם האחראים לכך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר