אחדות שכזו

'המודיע' מדווח על הוועידה, ב'דגל' אומרים: "מוכיח את הזלזול"

ח"כ משה גפני תקף בוועידת 'דגל התורה' את "אגודת ישראל" על קיפוח הליטאים, למרות זאת עיתון "המודיע" מדווח בקורקטיות על הוועידה. גורמים ב'דגל התורה': "הדיווח מוכיח את הזלזול" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: שוקי לרר)

בעוד יו''ר תנועת "דגל התורה", חבר-הכנסת משה גפני בחר להקדיש אמש (שלישי) חלק ניכר מנאומו החריף במסגרת פתיחת ועידת התנועה בקיבוץ חפץ חיים למתקפה על סיעת האחות "אגודת ישראל", בטענה לקיפוח ובדרישה לשוויון מלא, הרי שמנגד דווקא בעיתון "המודיע", בטאון תנועת "אגודת ישראל", מעניקים "חיבוק חם" הבוקר ל"דגל התורה" ומדווחים על קיום הוועידה.

בידיעה קורקטית למדי מצויין כי הוועידה השלישית של תנועת דגל התורה נפתחה אמש במעמד גדולי ישראל וראשי ישיבות וכמו כן מובאים עיקרי דבריו של ח"כ משה גפני בהם תקף את ניסיונות ההתערבות וההשפעה של בג"ץ וההכרה ברפורמים לצד שאר המאבקים על קודשי ישראל וביצור חומות היהדות.

הדיווח ב"המודיע"

גורמים ב"המודיע" מציינים כי מדובר בחלק ממהלך של אחדות ושיתוף פעולה. באשר לטענות גפני הם מגיבים בציניות: "לא שמענו".

גורמים ב'דגל התורה' אומרים מנגד כי "המודיע שוב מוכיח איך הוא מתייחס לדגל התורה, את הזלזול בה ומה היא שווה בעיניו כמפלגה שותפה בהליכה בכנסת".

לדבריהם: "בעיני המודיע דגל התורה שווה 12 שורות בעמ' ב' וזהו".

יצויין כי בעוד עיתון "המודיע" מדווח על הוועידה הרי שבעיתון "המבשר" המייצג את סיעת "שלומי אמונים" ב"אגודת ישראל" נרשמת התעלמות מוחלטת.

צפו: גפני בנאומו התוקפני בוועידה (צילום: ישראל כהן, כיכר השבת)

הסיבה לכך הינה להערכת פרשנים העובדה שבשלב זה קיימים יחסים טובים יחסית בין הסיעה המרכזית ונציגה השר יעקב ליצמן שאף הוזמן לנאום בוועידה אך בשל נסיעתו לחו"ל לא ישתתף, לבין "דגל התורה", זאת לעומת ההתעלמות מסגן שר החינוך מאיר פרוש שלא הוזמן לאור הנתק הקיים בעקבות חילוקי הדעות בסוגיית מאבקי השליטה ברשת החינוך העצמאי וקיום החוק הנורבגי לטובת יעקב אשר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר