הצהרה כוונות

המפכ"ל אלשיך: לגייס שוטרים חרדים להתמודדות עם עבירות בחברה החרדית

מפכ"ל המשטרה רב ניצב רוני אלשיך אומר הבוקר כי משטרת ישראל צרכה לגייס לשורותיה שוטרים מכל סוגי האוכלוסייה בכדי לדעת איך להתמודד עם עבירות בכל המגזרים (חדשות, חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
המפכ"ל רוני אלשיך (יונתן זינדל, פלאש 90)

מפכ"ל המשטרה רב ניצב רוני אלשיך אומר הבוקר (רביעי) כי משטרת ישראל צריכה לגייס לשורותיה שוטרים מכל סוגי האוכלוסייה בכדי לדעת איך להתמודד עם עבירות בכל המגזרים.

בין היתר התייחס המפכ"ל לצורך בגיוס שוטרים חרדים בכדי לדעת כיצד להתמודד עם עבירות בתוך החברה החרדית.

בכנס לשכת עורכי הדין באילת אמר אלשיך: "אנחנו צריכים להיות משטרה שמגייסת מכל סוגי האוכלוסייה, אחרת לא נבין את האוכלוסייה ולא יהיה מי שייעץ לנו איך לטפל בנושאים רגישים".

אלשיך הוסיף ואמר כי "נהיה בשיח עם רבנים על נושא אלימות במשפחה".

לדבריו: "אחרי שגייסנו מכל סוגי האוכלוסיה ויש לנו מינון, גם יוצאי קהילת אתיופיה, גם חרדים וגם מוסלמים, נוצרים, דתיים לאומיים ועוד, בסופו של דבר כל אחד כזה שיוצא לשטח פוגש גם את האחרים. זה אתגר עצום. אין דרך אחרת".

בהמשך דבריו התייחס אלשיך לטענות כי הוא חוסם את התקשורת ואמר כי הדבר היחיד שעשה הוא איסור הדלפות מחקירה. "המשטרה לא סגרה את עצמה לתקשורת נקודה", אמר המפכ"ל. "המשטרה הכריזה רק על נושא אחד: טאבו על הדלפות מחקירה".

"אני משלם על זה מחיר אישי בתקשורת אבל לא מוכן להישבר, אנחנו לא נדליף מחקירה, זה אולי לא פופולרי אבל הדלפה מחקירה פוגעת בכבוד האדם ובמקצועיות של החקירה", הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר