אהבת חינם בבית שמש

על מסוק: משה אבוטבול הגיע לתמוך במתמודד "האח הגדול"

ראש עיריית בית שמש החרדי עלה עם מסוק בכדי לתמוך בתושב העיר המתמודד בתוכנית טלוויזיה • מקורביו מסבירים: "צעירי העיר ביקשו מראש העיר לתמוך בחבר שלהם, זו עיר מעורבת" (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: פורטל שמשנט ופלאש 90)

ראש עיריית בית שמש, משה אבוטבול עלה עם מסוק בכדי לתמוך בתושב בית שמש, ממתמודדי תוכנית הריאליטי 'האח הגדול' המשודרת בערוץ 2.

לקראת "גמר התוכנית", בחר אבובטול לעלות לאוויר ולהביע תמיכה פומבית במתמודד, המתגורר בבית שמש. יצוין כי המסוק נשכר על ידי חנות פרטית ולא על ידי העירייה.

משה אבוטבול עלה על מסוק שחג מעל 'בית האח הגדול', על המסוק נכתב: "ברק, אתה המנצח שלנו, משה אבוטבול ומאיר בלעיש".

רגע לפני הטיסה הצטלם אבוטבול על יד המסוק, כשהוא מחזיק בידו את תמונת המתמודד ופנה לתושבי בית שמש: "תושבים יקרים, אנחנו ברגע המכריע. אנחנו עולים למעלה לטיסה מיוחדת לחזק את ברק שלנו. ברק שלנו ממתין לחיזוק האחרון, ברק שלנו יגיע הערב לבית שמש כמנצח. נטוס למעלה ונראה אותו למטה הערב בחגיגית הניצחון".

צפו: מסיבת הפתעה למשה אבוטבול (צילום: כיכר השבת)

בסרטון וידאו שצולם בתוך המסוק אומר אבוטבול: "חברים יקרים, אנחנו נמצאים פה מעל בית שמש, לאחר ביקור מפתיע אצל הזוכה שלנו ברק אדרי".

מקורבי ראש העיר הסבירו ל"כיכר השבת" כי "העיר בית שמש מעורבת, דתיים וחילונים. הצעירים של בית שמש ביקשו מראש העיר לתמוך בחבר שלהם שאמור בכלל לקבל דירה במודיעין, אז הוא יצא במסע הסברה כדי לחזק אותו וגם שימח אותו".

"עובדה שכל בוקר באותה תוכנית הוא מניח תפילין ומזכיר את הצדיקים את הבאבא סאלי ועוד כל מיני", הם מוסיפים, "ולכן ראש העיר ראה לנכון להשתתף בזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר