חשד לריגול

ישראלים יוצאי "8200" נעצרו ברומניה

ברומניה נעצרו ישראלי וחברו, אזרח בלגיה, בחשד כי היו מעורבים בריגול אחר ראש הרשות למלחמה בשחיתות במדינה. השניים עבדו עבור חברת המודיעין העסקי הישראלית "בלאק קיוב" (אקטואליה)

(צילום: שאטרסטוק)

ישראלים נעצרו ברומניה בחשד לריגול: ישראלי נעצר ברומניה בחשד כי היה מעורב בריגול אחר ראש הרשות למלחמה בשחיתות במדינה. הישראלי נעצר יחד עם חברו, אזרח בלגיה, שעבדו עבור חברת המודיעין העסקי הישראלית "בלאק קיוב".

בחברה אישרו את דבר המעצר, אך טענו כי השניים הועסקו על ידי רשויות ממשלתיות רשמיות.

על פי הדיווחים ברומניה, החשד הוא שהשניים, רון ויינר ודוד גחלוביץ', "הקימו רשת מאורגנת על מנת לבצע פשעים חמורים, בהם עבירות רשת, ניסיון לגניבת מידע ופריצה למיילים".

בפרשה נעצרו עוד שניים מעובדי החברה הישראלית. כלי התקשורת ברומניה מציינים כי מאיר דגן, ראש המוסד לשעבר שהלך לעולמו בחודש שעבר, היה קשור לחברה שגם העסיקה יוצאי יחידת העלית של אגף המודיעין - יחידה 8200.

מבלאק קיוב נמסר: "בלאק קיוב היא קבוצת עילית בינלאומית המונה יותר ממאה עובדים של יוצאי קהילת המודיעין הישראלי אשר פועלת במקומות רבים בעולם ומלווה בייעוץ משפטי מקצועי בכל מדינה שבה היא פועלת. בשבועות האחרונים ביצעה החברה פרויקט עבור גורמי ממשל ברומניה לאיסוף ראיות המעידות על שחיתות חמורה במערכת הממשל הרומנית. במסגרת הפרויקט נעצרו שניים מעובדי החברה, שהגיעו להישגים משמעותיים. העובדים פעלו בהתאם לדין המקומי והחשדות נגדם הם שקר וכזב. אנו סמוכים ובטוחים שהאמת תתברר כבר בימים הקרובים והשניים ישוחררו חזרה לביתם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר