'דגל' בדרך למפקד?

"אנחנו יותר": אלו הנתונים של 'דגל התורה'

בוועידת 'דגל התורה' הוצגו נתונים מהערים ירושלים, בני ברק ומודיעין עילית, אשר לטענתם מוכיחים כי יש יותר ליטאים מחסידים, הן במאגר הפוטנציאלי והן בכמות המצביעים בפועל • צפו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

במהלך הדיון הסוער אמש (רביעי) בוועידת דגל התורה הוצגו נתונים אשר חושפים על פי טענת הסיעה הליטאית את העוול שנעשה כלפיהם בעניין החלוקה ההיסטורית הפנימית הבלתי צודקת במפלגת "יהדות התורה" כאשר הם מופלים לרעה למרות שחלקם באוכלוסיית המצביעים הינו גדול יותר.

יו''ר התנועה ח"כ משה גפני הצהיר כי בכוונת דגל התורה לצאת למפקד גם בלי סיעת אגודת ישראל. "אנחנו קוראים להם לשתף פעולה יחד איתנו. באם הם יסכימו מה טוב ובאם לא - נפעל לבד", אמר.

במסגרת הנתונים שהוצגו על ידי מנחם שפירא, מנהל המחלקה המוניציפאלית של המפלגה, הוצגו שלושה גרפים מהערים ירושלים, בני ברק ומודיעין עילית, על פיהם חלקו של הציבור הליטאי, מצביעי דגל התורה, הינו רב יותר מהציבור החסידי הנמנה על תומכי אגודת ישראל.

"נצא למפקד, גם לבד" • צפו בנאומו של גפני

בבחירות האחרונות לכנסת, בירושלים, הצביעו בפועל: ליטאים - 32,434, חסידים - 19,231, כאשר ברשימת המאגר הפוטנציאלי יש 34,189 ליטאים ו-24,816 חסידים.

בבני ברק הצביעו בפועל: ליטאים - 28,354, חסידים - 18,624. ברשימת המאגר הפוטנציאלי: ליטאים - 32,819 וחסידים - 23,630.

במודיעין עילית הצביעו בפועל: ליטאים - 12,336, חסידים - 2,708. ברשימת המאגר הפוטנציאלי: ליטאים - 13,108 וחסידים - 3,241.

לדבריהם, הסיבה להצגת הנתונים מהערים הללו הינה מאחר ובהן התמודדו בבחירות המקומיות אנשי 'הפלג הירושלמי' בנפרד, מה שמוכיח כי יש בהם פורשים מדגל התורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר