סכסוך גירושין

אמא העלימה את בתה מאביה ונעצרה

ילדה בת תשע המוחזקת בידי אביה נעלמה מזה מספר חודשים על ידי אמה, אמש, לאחר פעילות מאומצת של שוטרי מרחב חברון, הילדה אותרה בביתר עילית והושבה לאביה. האם נעצרה (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

סכסוך בביתר עילית: ילדה בת תשע המוחזקת בידי אביה נעלמה מזה זמן מה על ידי אמה, לאחר פעילות מאומצת של שוטרי מרחב חברון, הילדה אותרה והושבה לאביה והאם נעצרה.

בין בני זוג גרושים מהעיר ביתר עילית קיים סכסוך גירושין שנידון בבית המשפט לענייני משפחה ובבית דין רבני, כאשר הוחלט כי הילדים יועברו לחזקת האב.

בעקבות כך פרץ סכסוך בין בני הזוג בעניין החזקת הבת הקטנה בת התשע.

מזה מספר חודשים סירבה האם להחזיר את הילדה למשמורת האב כפי שנקבע והפרה את צווי בית הדין הרבני. במעורבות הרווחה בעיר התברר שגם למסגרות החינוך הילדה לא מגיעה ואיש אינו יודע על מקום הימצאה.

שוטרי משטרת ישראל פעלו בכוחות גלויים וסמויים תוך שימוש באמצעים מתקדמים, ואמש הצליחו השוטרים ממרחב חברון לאתר את הילדה ואת האם החשודה בעיר ביתר עילית.

הילדה הוחזרה לחזקת אביה והאם נעצרה לחקירה ותובא היום לדיון בהארכת מעצרה בבית המשפט השלום בירושלים.

פרקליטו של האב, עו"ד משה יצחק אוסדיטשר, אומר ל,כיכר השבת, כי "לאחר חודשים רבים של ניתוק האב מילדתו וחטיפתה בניגוד להחלטות בית הדין הרבני הושבה הילדה לאביה הדואג והוכח כי גם לאבות יש זכויות והחלטות שיפוטיות יש לקיים, חבל שהאם לא השכילה להבין זאת, תוך שהנה מנסה לנקום באב באמצעות חטיפת בתם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר