לא נכנסים לממשלה

ח"כ כבל על המגעים בין הרצוג לנתניהו: אין ממשלת אחדות

בתגובה לדבריו של שר האוצר משה כחלון אתמול בכנס אילת שהיו מגעים לכניסתה של מפלגת העבודה לממשלה ערב הבדיקה המשטרתית של הרצוג, מכחיש כבל: "אין ממשלת אחדות" (פוליטי)

יהודה לוינגר | כיכר השבת |
כבל מכחיש את כניסתה של העבודה לממשלה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בראיון ברשת ב' לפני זמן קצר היום (חמישי) הכחיש חבר הכנסת איתן כבל את דבריו של שר האוצר משה כחלון על כניסת המחנה הציוני לממשלה: "אין ממשלת אחדות" אמר ח"כ כבל, והוסיף שפרט לדיבורי מזנון לא התנהלו מגעים רשמיים לכניסתה של המפלגה לממשלת אחדות לאומית.

כזכור, אתמול (רביעי) בכנס אילת סיפר שר האוצר משה כחלון לעיתונאית רינה מצליח, שערב הבדיקה המשטרתית שנערכה ליו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג: "המחנה הציוני היה ערב כניסה לממשלה. נתניהו רצה לצרף את הרצוג, אבל האירועים האחרונים הרחיקו אותו מזה".

כבל הוסיף שמפלגת המחנה הציוני אינה יכולה להצטרף לממשלה כל עוד היא אינה משנה את דרכיה. לדעתו אין שום בחירות בזמן הקרוב. בהתייחסותו לאופוזיציה שמציב יאיר לפיד אל מול מפלגת המחנה הציוני, אמר כבל: "משבתות תרבות לא נעשים ראש ממשלה". לדבריו, מפלגת המחנה הציוני עוברת ימים לא קלים אך היא עדיין האלטרנטיבה לממשלתו של נתניהו.

לגבי המשך דרכה של המחנה הציוני והשותפות עם מפלגת התנועה בראשות ציפי לבני, מבהיר כבל שאין הנהגה דו-ראשית במפלגה. לדבריו, יו"ר המחנה הציוני הוא חבר-הכנסת יצחק הרצוג בלבד וציפי לבני היא שותפה חשובה אשר בזכותה הם הגיעו להישג של 24 מנדטים, אך היא אינה בהנהגה.

בכנס פעילי מפלגה בנתניה אתמול (רביעי) הודיע כבל על מועמדותו ליו"ר מפלגתו בפריימריז הקרובים. כבל הדגיש שיתמודד אך ורק אם הרצוג יוותר על התפקיד: "אחרי הרצוג אני רואה את עצמי מתמודד. זו תהיה השעה שלי". כבל מצטרף למתמודדים נוספים שכנראה יתמודדו בפריימריז: שלי יחימוביץ', עמיר פרץ ואראל מרגלית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר