הרבי מסאטמר סייר ביישוב החדש של סאטמר בבלומינבורג • גלריה

האדמו"ר מהרי"י מסאטמר הגיע בליויו ראשי הקהילה ומוסדות סאטמאר מרחבי ניו יורק, לבביקור בישוב החדש של חסידי סאטמאר בבלומינבורג, שהוקם כדי לפתור את מצוקת הדיור (חסידים, בעולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
האדומ"ר מסאטמר בבלומינבורג (באדיבות המצלם)

האדמו"ר מהרי"י מסאטמר הגיע השבוע בליווי ראשי הקהילה ומוסדות סאטמאר מרחבי ניו יורק לבקר את הישוב החדש של חסידי סאטמאר בבלומינבורג.

כידוע, כבר שנים רבות שהאדמו"ר עוסק לפתור את בעיית הדיור בניו יורק, ויזם שני פרויקטים לישובים חדשים לחסידי סאטמר, האחד בבלומינבורג ניו יורק והשני בלייקווד שבניו ג'רסי.

השבוע הגיע האדמו"ר לביקור הראשון הרשמי (האדמו"ר כבר ביקר פעמים רבות במשך הבניה לראות מקרוב את ההתפתחות) בישוב, שבו שוכנים כבר כמאה מחסידי סאטמר, ולקראת חג הפסח אמורים עוד מאה משפחות להגיע לגור שם.

האדמו"ר התחיל את הביקור בתפילת מנחה בביתו של הרב משה שמילוביץ מיזמי הישוב, לשם הגיע לביקור ראש העיר החדש של העיר בלומינבורג שנבחר לפני כחודש בעזרת הקולות החרדים.

לאחר מכן סיור האדמו"ר ברחובות הישוב והגיע לביתם של שני אברכים לקבוע מזוזה.

שיא הביקור היה מעמד היסוד בהיכל הביהמ"ד של הת"ת החדש בעיר, משא המעמד השמיע בן האדמו"ר הגה"צ אבד"ק סיגוט, שעוסק רבות בשליחות אביו למען הקמת ישובים חדשים לחסידי סאטמר.

האדמו"ר השמיע דברות קודש ודברי חיזוק לתושבים החדשים, ושיבח את מסירות הנפש של התושבים הראשונים שהניחו אבן יסוד לכל הבאים אחריהם שיאפשר לחיות גם מחוץ לגבולות ויליאמסבורג היוקרתית.

לקראת סיום המעמד עברו כל התושבים לקבל שיריים מיד האדמו"ר וברכת קדשו. אמש הגיע לסיום עם תפילת מעריב בביהמ"ד שעל ידי היכל הכולל בישוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר