חקירת דרעי

מבקר המדינה בודק את הנדל"ן של אריה דרעי

שבוע לאחר ההחלטה לפתוח בחקירה פלילית נגד יושב ראש ש"ס ושר הפנים אריה דרעי, מתברר כי במקביל מבקר המדינה יוסף שפירא מקיים בדיקה בנוגע לנכסיו של אריה דרעי (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

חקירת דרעי: שבוע לאחר החלטת היועץ המשפטי לממשלה עו"ד אביחי מנדלבליט לפתוח בחקירה פלילית נגד יושב ראש ש"ס ושר הפנים אריה דרעי, מתברר שבמקביל מבקר המדינה יוסף שפירא מקיים בדיקה בנוגע לנכסיו של דרעי.

על פי הדיווח בחדשות 2, מבקר המדינה שיגר מכתב לדרעי בו הוא מבקש ממנו הבהרות בנוגע להצהרת ההון שהעביר. עיקר הבדיקה עוסק בדירת הנופש בישוב ספסופה, נכס שרשום על שם בתו של השר. בלשכת דרעי אמרו כי המבקר בקש הבהרה בעניין אחד וקיבל תגובה מידית באותו היום.

בתוך כך, עו"ד שלמה דרעי, אחיו של השר דרעי ומי ששמו עלה לא מעט לאחרונה, התראיין בסוף השבוע למגזין 'מקור ראשון' והתייחס לפרשה. בין היתר אמר: "לדעתי מדובר במהומה על לא מאומה שהתחילה בחוסר הבנה והמשיכה בהטעיה מצד כמה עיתונאים...".

אריה דרעי, בשבוע שעבר (באדיבות המצלם)

על בית הנופש בספסופה אמר האח שידוע בכינוי "מומו": "את רוב הכסף עבור הווילה המשפחתית בספסופה אני העברתי. מישהו מעלה על דעתו שאני אומר שעזרתי לבנות שם את הבית מבלי שיהיו העברות כספיות רשומות מצדי? אני לא טמבל...".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר