סמוטריץ': אני לא פרובוקטיבי, אומר את האמת

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ שהביע מוקדם יותר השבוע תמיכה בהפרדת נשים יהודיות וערביות במחלקות היולדות בבתי החולים, מסביר: "אני איש שיש לו את האמת שלו". צפו (חדשות, בארץ)

(צילום מסך)

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ (הבית היהודי), שהביע מוקדם יותר השבוע תמיכה בהפרדת נשים יהודיות וערביות במחלקות היולדות בבתי החולים, ואמר כי גם אשתו אחרי לידה "רוצה לנוח ולא את החפלות ההמוניות המקובלות אצל משפחות היולדות הערביות", התראיין היום לתוכניתו של ליאור דיין "הכל לציטוט" המשודרת בערוץ 20 ונשאל האם התבטאויותיו השנויות במחלקות מתוכננות מראש.

(באדיבות ערוץ 20)

ח"כ סמוטריץ' השיב כי לא מדובר בפרובוקציות מתוכננות "אני איש שיש לו את האמת שלו ופועל מהאינסטינקטים שלו, מה שקרה בשנים האחרונות זה שיש פה איזשהו פוליטיקלי קורקט מאד חד שמוכתב פה מלמעלה. אומרים לנו מה מותר לומר, מה אסור לומר, מה מותר לחשוב, מה אסור לחשוב. אז כשבא מישהו מהחברה הישראלית ואומר את האמת, מגדירים אותו כמו שהגדרת בפתיח, 'פרובוקטיבי'. אני ממש לא מנסה לעורר פרובוקציות, אני אומר את דעתי" אמר סמוטריץ.

"אני חושב אגב שבחלק גדול מאד באמירות הללו אני משמש פה, אם לא לרוב אז לחלקים גדולים מאד בחברה הישראלית שרוצים שהאמת הזאת תיאמר ובעיקר – תמומש" הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר