המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

יהודים יקרים, אסור לכם לטייל בחו"ל. כל היהודים חייבים לעלות דחוף למדינת ישראל. האנטישמיות ודאע"ש עלו לדרגה גבוהה מאוד שהתפשטה בכל העולם, כדי לפגוע ביהודים. יהודים, מקומכם במדינת ישראל (יהדות)

הרב ניר בן ארצי (באדיבות אתר תאיר נרי)

ריבונו של עולם אוהב את היהודים, אוהב את אדמת הקודש, אוהב את הגאולה, אוהב מאוד את המשיח. המשיח יקר לבורא עולם, יקר לעם ישראל ולכל העולם כולו. בורא עולם רוצה להביא גאולה ברחמים.

כל מה שקורה בממשלת ישראל ובכל ממשלות העולם, הכל - לב מלך ביד ה'. אנשים יפגינו, יַחתמו, יצעקו, יתלוננו, יתמרמרו, יברכו או לא יברכו - בורא עולם מחליט מי יהיה ראש ממשלה ומי ימשול בכל מדינה. בחירה חופשית יש לכל אדם, עם עצמו ועם אחרים.

לב מלך ביד ה' - בענייני כלל עם ישראל. הממשלה לא יציבה ולא תהיה יציבה, יש עליות וירידות, לא יודעים מי נגד מי ומי בעד מי, אנשים מתהפכים בכל דקה - יד ה' בדבר. בורא עולם אומר לכל היהודים ורומז להם רמזים מובנים ביותר: הפתרון לכל צרות היהודים במדינת ישראל והעולם כולו, הוא לבקש מבורא עולם את המשיח!

לבקש גאולה ברחמים ומשיח שימלוך על העולם! בורא עולם עוזר לעם ישראל ומגלה את כל האנשים הבכירים, דתיים או לא דתיים, במערומיהם. מציף את כל אנשי השוחד, המִרמה, הגניבה והזימה. בורא עולם רוצה שכל עם ישראל יהיו זכים, נקיים וטהורים. לא ייתן שיהיו חשדות על אף יהודי בכיר בעם ישראל. בורא עולם מזכך ומנקה את כולם, כדי שכל עם ישראל יראו וייראו. כשעם ישראל מתקנים מידותיהם ועושים תשובה - זה עוזר להמלכת מלך המשיח. התאריכים של שמיים הם לא כמו התאריכים בכדור הארץ, באדמת הקודש.

כל הצדיקים שקבורים במדינת ישראל, זזים בקבריהם, מתפללים, מתחננים ובוכים לבורא עולם שתהיה גאולה ברחמים ושימליך את מלך המשיח.

בורא עולם מזרז וימשיך לזרז בכל הכיוונים את גילוי והמלכתו מלך המשיח, מבלי שירגישו שמתערב בבחירה החופשית. היהודים בעם ישראל עדיין לא מעכלים שהמשיח הוא אחד העם, משה רבינו היה הראשון ועכשיו משיח אחרון. כל השליחים של בורא עולם הם בסתר. יהודים צריכים להבין שמשיח זה לא משהו הזוי שעבר זמנו. עולם כמנהגו נוהג, ימשיכו המכוניות, הרכבות והמטוסים, אבל כל העולם יקיים את עשרת הדיברות במלואן, לא יהיו מלחמות ולא הרג, לא יהיו גנבים ואנשי זימה, לא יהיה יצר הרע בעולם – הוא יישחט מן העולם! משיח מכוון את ישראל והעולם כולו!

כל יהודי חייב לעשות השתדלות במעשי חסד, נתינה, שמחה ויראת ה'. כל היהודים, להיות מאוחדים ומלוכדים, הקדוש-ברוך-הוא רוצה שכולם יהיו מוכנים ולא מופתעים. הקדוש-ברוך-הוא מכין את עם ישראל לבואו של משיח!

צריך להפסיק מיד לדבר על חיילי צבא-הגנה-לישראל, לדבר רק בסתר. חיילי צה"ל מתגייסים בני 18-19 והם עוד מחוברים להורים. צריך לשמור, להגן ולדבר רק טוב על צה"ל, הם ילדינו, מגנינו ושומרינו, בזכותם אנחנו חיים, ישנים, עובדים ונהנים מהעולם.

לא להאמין לערבים, יש להם תכניות להפתיע, הם נכנסים לשקט כדי להכין הפתעה. לא להאמין לחמאס ולפלסטינאים, הם לא רוצים שלום, הם רוצים להרוס את מדינת ישראל. הם רוצים שיוותרו להם לקחת חלקים מארץ ישראל ואחר כך ימשיכו במלחמה כדי לקחת עוד חלקים מארץ ישראל, לכן אסור להאמין להם ולא להתעסק איתם. את המנהרות הם ממשיכים לתקן, לשפץ ולחפור.

דאע"ש לא מרפה ולא ירפה מאירופה וממדינות ערב, הם ימשיכו להרוס ולעשות נזק. אי אפשר לנצח אותם, למה אי אפשר לנצח? כי הם נמצאים בכל מדינה ובכל מקום בעולם, יש להם אמונה ולפיה הם הולכים. בתוך דקה, יכולים להתאסף מחדש מאה אלף אנשי דאע"ש בכל מדינה.

יהודים יקרים, אסור לכם לטייל בחו"ל! כל היהודים חייבים לעלות דחוף למדינת ישראל! האנטישמיות ודאע"ש עלו לדרגה גבוהה מאוד שהתפשטה בכל העולם, כדי לפגוע ביהודים. יהודים, מקומכם במדינת ישראל! אנשי עסקים שעושים עסקים בחו"ל, יסעו ויחזרו וישמרו על עצמם בכל מקום ומקום, ואם ישקיעו בגדול בנדל"ן במדינת ישראל - תהיה להם מצווה גדולה וזכות בחיים. בורא עולם נתן כסף לעשירים כדי שיהיו שליחים נאמנים לתת לנזקקים, למקוואות, לאברכים ולבתי כנסת. אם לא יעשו את זה, בורא עולם לא מזהיר, ייקח להם את הכסף והם יהיו נזקקים לכסף. כשיהודי נותן מעשר הוא נותן מתנה לקדוש-ברוך-הוא.

בתורכיה יימשכו הפיגועים. ארדואן לא יכול לעשות כלום, אם ידבר - דאע"ש יהרוג אותו ואת משפחתו.

איראן, עם כל האיומים, הקדוש-ברוך-הוא מסדר יפה מאוד, שמדינות אירופה 'יתהפכו' עליה. מלאכתם של צדיקים נעשית על-ידי אחרים. איראן פוחדת פחד מוות ממדינת ישראל, מדינת ישראל - לא מתעסקים איתה!

במצרים רעב כבד. המוסלמים הקיצוניים רוצים להפיל את המשטר ואם סיסי לא יהיה עירני וחזק, תהיה מהפכה קשה מאוד מאוד במצרים. לידיעת סיסי: מסיני תפתח הרעה! מסיני תפתח הרעה על מצרים! סיסי יהיה חכם וינקה את כל מדבר סיני בשלבים, בשקט, בסתר ובלי רעש.

סוריה נמחקת, אין לה שום התרוממות ולא תהיה. יש משחקי כבוד, אף אחד לא ייכנע. רוסיה עושה מידי פעם גיחות. גיחות - נגיחות, מפציצה וחוזרת. סוריה חוטפת מהלומות - בלאגן שלם.

ארצות הברית לא יכולה לעשות את מה שעושה רוסיה, הם עסוקים בבחירות, לא אכפת להם ממדינות ערב ולא אכפת להם מישראל - אך ורק בחירות.

ירדן, מלכם בוכה ופוחד ממיליוני הפליטים שאוכלים לו את ירדן ורוצים להפיל את הממשלה. הוא מחכה שתקום מדינה פלסטינאית, חס ושלום.

בעיראק אין יציבות, היא כמו סוריה, בסגנון אחר.

נסראללה וחיזבאללה לא יכולים לעשות כלום כי סוריה מסובכת בבוץ וכל התחמושת שמגיעה מאיראן - צה"ל מפוצץ בדרך.

בורא עולם כואב מאוד ולא אוהב שיש התבוללות, הימורים, שתייה חריפה וסמים - כי הבחירה בידי האדם.

תימשך פעילות איתני הטבע חזק יותר, אש ומים, רעידות אדמה ורוחות ימשיכו לפגוע בכדור הארץ. יהודים, במדינת ישראל - הכל מוגן ושמור! תוהו ובוהו וגוג ומגוג - מחוץ לגבולות ישראל.

ענן אש מחבק ועוטף את מדינת ישראל והקדוש-ברוך-הוא מגן מלמעלה. פסח יהיה טהור ונקי, טוב ושמח!

הקדוש-ברוך-הוא רוצה שכל יהודי יזכור מה היה ביציאת מצרים, שיהודים יאמינו שהם עַם סגולה - עַם מיוחד, שיאמינו שכל העמים בעולם יזדקקו ליהודים בישראל. אין תחליף ליהודים כי היהודים מֵחַיים את כדור הארץ, וכל העמים יונקים מעם ישראל ידע בייצור, במדע, בחקלאות, בתעשיית נשק. כל הפטנטים וההמצאות יורדים משמיים - רק למוח היהודי! בישראל לא חסר כלום! רוצה הקדוש-ברוך-הוא שהגאולה והמלכת מלך המשיח - יהיו ברחמים!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר