התנגדות מבית למועמד היהודי

קורעים שלטים, מטיחים האשמות: החרדים התגייסו נגד סנדרס

פליטות הפה של המועמד היהודי לנשיאות ארצות הברית ברני סנדרס הרגיזו את אחיו החרדים, שיצאו לקרב נגדו. "תומך בטרור" ו"אנטישמי" הם רק חלק מהאשמות שהטיחו בו השבוע. תיעוד (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
חרדי קורע שלט בחירות של ברני סנדרס (באדיבות המצלם)

המרוץ לנשיאות ארה"ב מגיע לקהילה החרדית: לקראת הבחירות הפנימיות שיתקיימו בניו יורק, משקיעים המתמודדים במפלגה הרפובליקנית והדמוקרטית מאמץ גם בחיזור אחר הקול החרדי.

המתמודד טד קרוז שזכה בשבוע האחרון למומנטום חיובי, הגיע בסוף השבוע לטקס אפיית מצות בברוקלין והתקבל באהדה על ידי הקהל החרדי שקיבל את פניו ולחץ את ידו תוך הבעת קריאות תמיכה ועידוד. קרוז הגיע עם מקורביו ובהמשך אף ביקר בארגון חברתי של הקהילה המקומית.

הייקינד מתפרץ לעבר סנדרס (באדיבות המצלם)

מנגד, המתמודד הדמוקרטי ברני סנדרס זוכה לביקורת רבה בקרב נציגי הציבור החרדי בברוקלין, זאת עקב עמדותיו הליברליות ובעיקר בעקבות התבטאותו המביכה על רבבת ההרוגים הפלסטינים במהלך מבצע צוק איתן.

הראיון המביך של סנדרס (ניו יורק דיילי ניוז)

חבר בית המחוקקים החרדי דב הייקינד, מחה בפני סנדרס על התבטאויותיו המביעות לכאורה תמיכה בטרור. הייקינד ניסה לשוחח עם סנדרס, אולם נהדף על ידי המאבטחים.

(באדיבות המצלם)

עסקן נוסף שהתמודד מולו ונחשב לבעל דעות שמרניות, הצטלם כשהוא קורע שלטי תמיכה של סנדרס. "הוא אנטישמי" טען העסקן למצלמות.

סנדרס עצמו, המשיך בהסתבכות תקשורתית כאשר הצהיר בתגובה לשאלה האם הינו תומך בחזרת ישראל לקוי 67 כי "אין לו עמדה בנושא וכי עדיין לא גיבש דעה בסוגיה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר