הבחירות לנשיאות ארה"ב

ניצחון שביעי לברני סנדרס על הילארי קלינטון

בשבת האחרונה ניצח ברני סנדרס המתמודד הדמוקרטי את הילארי קלינטון במסגרת הבחירות המקדימות במדינת וויומינג ובכך זכה לסדרת נצחונות רצופים כשהפעם מדובר בשביעי במספר (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

הבחירות לנשיאות ארה"ב: בשבת האחרונה ניצח ברני סנדרס המתמודד הדמוקרטי את הילארי קלינטון במסגרת הבחירות המקדימות במדינת וויומינג ובכך זכה לסדרת נצחונות רצופים כשהפעם מדובר בשביעי במספר.

מספירת 96% מהקולות עולה שסנדרס קיבל 56% מהקולות. קודם לכן הוא ניצח בוושינגטון, אלסקה, איידהו, יוטה, הוואי וויסקונסין.

בכך נוצר חשש במפלגה הדמוקרטית כי הבחירות יוכרעו רק בסמוך לוועידת המפלגה שתיערך בחודש יולי ואולי אף רק בוועידה עצמה, חשש שהיה עד עלה מנת חלקם של מתמודדי המפלגה הרפובליקנית.

קורעים שלטים, מטיחים האשמות: החרדים התגייסו נגד סנדרס

יצויין כי למרות רצף הניצחונות שאמנם גורם למומנטום חיובי עבור סנדרס הרי שעדיין הם אינם מספיקים על מנת להדביק את הפער מקלינטון, שעדיין מובילה בפער יפה. לפני ההצבעה אמש היו לקלינטון 1,749 צירים לעומת 1,061 של סנדרס כאשר אמש נוספו לו עוד 14 צירים בסך הכל.

כעת משקיעים המתמודדים את מירב הכוחות והאנרגיה לקראת הבחירות בניו יורק, שיתקיימו בעוד עשרה ימים שם הם יתמודדו על 247 צירים.

למרות שמדובר במדינת הבית של קלינטון הרי שבימים האחרונים נדמה כי סנדרס מדביק את ההפרש ומצמצם את הפער בסקרים עד לכמעט שוויון מה שגורם לדאגה במטה המתמודדת הדמוקרטית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר