"מדיניות תקיפה"

נתניהו: יש ירידה משמעותית בהיקף הפיגועים

ראש הממשלה בנימין נתניהו אומר כי יש ירידה משמעותית בהיקף הפיגועים בישראל. לדבריו, המגמה הזו "הושגה עד לכאן כתוצאה ממדיניות תקיפה, אחראית ושיטתית שהממשלה מובילה" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראש הממשלה נתניהו (צילום: רועי אברהם ואיתמר בוטון, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו אומר הבוקר (ראשון) כי יש ירידה משמעותית בהיקף הפיגועים בישראל.

בפתח ישיבת הממשלה השבועית אמר נתניהו: "הממשלה תשמע היום סקירה של השב"כ שמראה על ירידה משמעותית בהיקף הפיגועים. אני אומר זאת בזהירות רבה, כי הרי המגמה הזו יכולה להתהפך, אבל אנחנו יודעים שהיא הושגה עד לכאן כתוצאה ממדיניות תקיפה, אחראית ושיטתית שהממשלה מובילה, ואני רוצה לשבח את צה"ל, את השב"כ ואת המשטרה על ביצוע המדיניות הזאת, על הערנות של החיילים, של השוטרים, של המפקדים, ועל מאמץ משולב של התקפה והגנה שהביאו לכך שגורמי הטרור מצליחים פחות".

לדבריו: "הגורם העיקרי שמוביל את התפשטות הטרור, גם במרחבים אחרים וגם אצלנו, הוא הצלחה. במידה ואנחנו מצמצמים את ההצלחה, אנחנו מצמצמים את ההצטרפות, וזה עיקר הדבר שאנחנו פועלים בו, ונמשיך לעשות זאת, במקביל כמובן לפעולות תקיפות מאוד נגד ההסתה אל הציבור הפלסטיני".

ראש הממשלה התייחס לחיזוק הביטחון בירושלים ואמר: "הממשלה תדון היום בתוכנית רב-שנתית לחיזוק הביטחון בירושלים, לשיפור אכיפת החוק והביטחון האישי במגזר הערבי. בחמש השנים הקרובות אנחנו נקים תחנות משטרה חדשות, אנחנו נגייס 2,600 שוטרים ואנחנו נחזק את המערכים המבצעיים של המשטרה".

"אנחנו רוצים שוויוניות באכיפת החוק" הוסיף נתניהו: "השוויוניות הזאת איננה קיימת בירושלים, והציבור הערבי משלם על כך מחיר יקר. מדינת ישראל משלמת על כך מחיר יקר. אנחנו רוצים מדינת חוק אחת, שבה אין מובלעות שבהן לא מתקיים החוק. אנחנו רוצים לצמצם גם פערים אחרים בין החברה הכללית והחברה של אזרחי ישראל הערבים. אנחנו רוצים לשלב אותם בכל תחומי עשיית המדינה - וכך גם נעשה. הצעד שאנחנו עושים היום בא לצמצם את הפערים באכיפת החוק והביטחון האישי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר