הישג עצום

לאחר נאום רכניץ: כל הבנות בליקווד התקבלו למוסדות החינוך

עסקני העיר לייקוד רושמים השנה הישג עצום כאשר לראשונה התקבלו כל הבנות ללימודים במוסדות החינוך השונים, וזאת חודשים ספורים לאחר נאומו המטלטל של הנגיד שלמה יהודה רכניץ (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
רכניץ (צילום: יח"צ)

לא רק בישראל סובלות בנות רבות מבעיות קבלה לבתי הספר ולסמינרים אם בגלל אפלייה ודעות קדומות ואם בגלל גאווה אליטיסטית של מנהלים המסרבים לקבל בנות של חרדים עובדים, בעל'בתים, גם בארה"ב ובפרט בעיר ליקווד הפך הדבר למכה קשה יש שיאמרו מגיפה הגורמת צער ועוגמת נפש לבנות רבות ולהוריהן.

קרא עוד:

השנה לראשונה רשמו עסקני העיר הישג עצום כאשר כל הבנות סודרו בבתי יעקב וסמינרים ויתירה מכך אף כולן קיבלו מכתב קבלה בעת ובעונה אחת.

ראשי המוסדות והמנהלים עבדו בשיתוף פעולה הדוק עם מנהלי בתי הספר בית יעקב ומנהלי הסמינרים על מנת שלא לגרום עיכוב לאף ילדה ונערה.

לדברי גורמים בעיר סייעה לכך העובדה שהשנה לראשונה נפתח סמינר חדש בשם בנות ישראל לבנות עדות המזרח מהקהילה החרדית.

בנוסף, גם בית יעקב הוותיק תחת הנהגתו של הרב שלמה גרין פעל השנה בשיתוף פעולה זאת בעקבות התערבותו של המליארדר החרדי שלמה יהודה רכניץ שתרם להוצאות הבנייה מה שיצר "ראש פנוי" למנהלים להתרכז בשיבוץ התלמידות ללא צורך בעבודה על גיוס משאבים והשגת תרומות לצורכי בנייה והתפתחות.

צפו: רכניץ בהורדת ידיים עם חייל צה"ל (ארכיון. באדיבות המצלם)

בקהילה משבחים את רכניץ שכזכור נאם בדינר לטובת ישיבת ליקווד וקרא למגר את האפלייה ואת שיטת המעמדות שאינה יהודית ואינה על פי התורה כדבריו וכעת התברר כי הוא פועל בשטח ומסייע למיגור בעיית האפלייה תוך מתן תמריץ כספי ראוי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר