איך נערכים למצב חירום בזמני שגרה? צפו בווידאו

פיקוד העורף יצא למסע הסברה שנועד להעלות את רמת המוכנות של האוכלוסיה לזמני חירום. אז איך נערכים לחירום בימי שגרה? צפו בראיון עם רמ"ד הסברה בפיקוד העורף (חדשות, צבא וביטחון)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ניסים בעל הנס (מתוך הקמפיין)

בשבועות האחרונים, יצא "פיקוד העורף" למסע ההסברה השנתי שנועד להעלות את רמת המוכנות של האוכלוסייה כאשר המסר המרכזי הוא "מוכנים בשגרה, מוגנים בחירום".

במוקד מסע ההסברה השנה עומד נושא ההצטיידות לשעת חירום. מסע ההסברה כולל תשדירים בטלוויזיה וברדיו, פרסומים ברשתות החברתיות, באנרים באתרי האינטרנט ובעיתונות הארצית והמקומית, ודגש מיוחד יינתן למדיה החרדית שזכתה בקמפיין מותאם במיוחד.

רמ"ד הסברה בפיקוד העורף

במסע ההסברה מודגש כי המשפחה הינה המסגרת החשובה והמשמעותית, ולכן מומלץ שרוב העשייה לקראת חירום תתבצע במסגרת זו. על ידי מסע ההסברה הנוכחי פיקוד העורף מעוניין להניע את האזרח לפעולה, לייצר תרבות של מוכנות לחירום, ולהוביל להצטיידות של הציבור באמצעים שהוגדרו למענה מיידי וראשוני.

הקמפיין מובל על ידי "משפחת פיקוד העורף" - משפחה מאוירת המאפיינת כל משפחה ישראלית ממוצעת, במטרה לעורר הזדהות ולעודד את השיח על מוכנות בשעת חירום בקרב הציבור. כאמור, לאוכלוסייה החרדית בוצעה התאמה כאשר הדמות שתוביל את הקמפיין היא "ניסים בעל הנס", אשר יודע שבמצבים מסוימים אין לסמוך על הנס וכי תמיד יש לפעול בהתאם להנחיות פיקוד העורף.

לדברי גורמים בכירים בפיקוד העורף, מדובר בקמפיין ייחודי שיעלה מידי תקופת זמן זאת כהמשך לקמפיין שלפניו במטרה לעורר מודעות למכונות החירום. על פי התגובות הראשוניות במגזר החרדי נדמה כי מדובר בקמפיין מעולה העונה על המטרות והציפיות המוקדמות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר