הנס של הנעדרות בפלורידה

הבנות פחדו וטיפסו על עץ, הענף נשבר והן נפלו לתוך המים

שתי הבנות שנעדרו בפלורידה איבדו את דרכן ביער הסמוך. בלילה, הן פחדו מהחיות וטיפסו על העץ, אך הענף נשבר והן נפלו למים עד שחילצו עצמן לתלולית עפר שם המתינו כשהן רועדות מקור (עולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: שלוימי קטן, אתר COL)

הנס בפלורידה: שעות לאחר הימצאן של שתי הבנות, רבקה משה וברכה כץ, שנעלמו בשבת האחרונה בעת ששהו עם בנות הסמינר בשבתון באורלנדו ויצאו לטייל ביער ועקבותיהן נאבדו, מתברר גודל הנס בחסדי שמיים כאשר בסופו של דבר הם חולצו כשהן בריאות ושלמות.

הבנות שיצאו לטייל ביער הסמוך טעו והתבלבלו ולא מצאו את דרכן חזרה. כשגילו שאיבדו את דרכן ביקשו לשוב אולם הסתבכו בדרך.

בשעות הלילה הן טיפסו על עץ מאחר וחששו מחיות ומנחשים ועקרבים אלא שבכך לא תם מסע ייסוריהן. ענף העץ עליו הן ישבו נשבר מכובד משקלן והן נפלו למים ולבוץ.

לאחר דקות ארוכות הצליחו לחלץ את עצמן או אז הן טיפסו על תלולית עפר סמוכה שם ישבו כשהן רטובות ורועדות מקור עד אור הבוקר.

ריקודי השמחה לאחר שהבנות נמצאו (צילום: שלוימי קטן, אתר COL)

הבנות המודאגות התפללו כל העת שימצאו אותן והעבירו את זמנן בקריאת פרקי תהילים.

מיד לאחר שנמצאו הן קיבלו טיפול רפואי שכלל תרופות לחבלות שיש בגופן ואינפוזיה ונוזלים נגד התייבשות. "ברוך השם שמצאנו אותן ברגע הנכון", סיפר אחד המתנדבים בהתרגשות והוסיף כי "בעוד שעה מאוחר יותר מי יודע מה חלילה היה קורה איתן".

כפי שדווח אמש ב"כיכר השבת", לאחר שעות ארוכות של חיפושים קדחתניים, אותרו שתי הבנות רבקה משה וברכה כץ ממיאמי, שנעדרו מאז צהרי שבת באורלנדו שבפלורידה.

שוטרים מקומיים יחד כלבי גישוש ומסוקים שהועלו להעביר ניסו לאתר את עקבותיהן של השתיים ורק כעבור שעות ארוכות הן אותרו. המתנדבים של ארגוני ההצלה פצחו בשירה וריקודים בשבח והודיה על הנס הגדול כאשר הבנות נמצאו כשהן בריאות ושלמות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר