מבצע נרחב

27 עצורים בחשד לסחר בנשק • תיעוד מהמבצע

במבצע רחב היקף של משטרת ישראל, בהשתתפות מאות שוטרים ולוחמי משמר הגבול, נגד תופעת הסחר והשימוש בנשק בלתי חוקי נעצרו לפנות בוקר עשרות חשודים באיזור המשולש • צפו (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילומים: דוברות המשטרה)

מאות שוטרים ולוחמי משמר הגבול, בסיוע כלבים לאיתור אמל"ח, פשטו לפנות בוקר (שני) על בתי עשרות חשודים בטייבה ובטירה במסגרת מבצע רחב היקף של משטרת ישראל נגד תופעת הסחר והשימוש בנשק בלתי חוקי.

מבצע המעצרים יצא לדרך לאחר חקירה סמויה שנמשכה חודשים רבים.

במסגרת מבצע המעצרים נעצרו 27 חשודים המעורבים, על פי החשד, בפרשיית סחר באמל"ח לרבות רובי סער קלצ'ניקוב ו-M-16, תתי מקלע מאולתרים מסוג "קרלו", אקדחים ותחמושת. על פי החשד, חלק מכלי הנשק הוברחו מהשטחים לשטח ישראל ונמכרו באיזור המשולש לשימוש פלילי.

מפקד מחוז מרכז ניצב מוטי כהן אמר בתדרוך לכוחות לפני היציאה לגל המעצרים כי "בחלק מהמקומות זיהינו שכלי הנשק הפכו למוצר מדף, לאמצעי מקובל לפתרון סכסוכי שכנים, סכסוכי נהגים על רקע שימוש בדרך, המבצע הזה הוא לא סוף פסוק ויהיו מבצעים נוספים לטיפול בנגע".

במהלך החקירה נחשפו ראיות לכאורה לביצוע למעלה מ-200 עסקאות נשק ותחמושת, כאשר בחלק מהמקרים נעשה שימוש בקודים מוצפנים לתיאור כלי הנשק.

מהמשטרה נמסר כי החשודים יובאו לדיון בהארכת מעצרם וצפויים מעצרים נוספים.

השר לביטחון פנים גלעד ארדן אמר לאחר המבצע: "אני מברך את משטרת ישראל על המבצע החשוב שממחיש שוב את העיסוק הקבוע של המשטרה בנושא תפיסת האמל"ח וממחיש את מורכבות האכיפה בתחום זה.

"תכנית ההתעצמות שאושרה אתמול בממשלה והקמת התחנות החדשות בחברה הערבית תאפשר למשטרה לבצע פעילות קבועה כזו של חשיפה ותפיסת נשק בלתי חוקי שממנו סובלים כל אזרחי המדינה ובפרט ערביי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר