ממשיכה להסתבך

ענבל אור לא התייצבה לחקירה, השוטרים באו למלון

ענבל אור, יזמית הנדל"ן, הייתה אמורה להגיע היום לחקירת המשטרה. משלא התייצבה, הגיעו השוטרים למלון בו היא שהתה, להם אמרה שהיא חשה כאבים. ניידת מד"א הוזעקה. לאחר עזיבת הצוות הרפואי הוחלט לשחררה מהחקירה. רשות המיסים הוציאה צו להקפאת כל נכסיה האישיים (חדשות)

יהודה לוינגר | כיכר השבת |
ענבל אור (צילום: פלאש90.)

פרשיית הנדל"ן ממשיכה להסתבך: לאחר החלטת בית משפט המחוזי בדבר פירוק חברות הנדל"ן שבבעלות ענבל אור, שלחה אור בסוף השבוע מכתב באמצעות עורך דינה בו היא טוענת שבחברתה נעשתה מעילה בהיקף של מיליוני שקלים על ידי עובדים בכירים בחברה, כל זאת בלא ידיעתה.

היום (שני) בשעה 10:30 הייתה אמורה אור להתייצב לחקירת משטרה ולהגיש מסמכים שמאששים את טענתה, אך היא לא הגיעה.

לאחר שחלפה שעה ממועד ההתייצבות, הגיעו שוטרים למלון בו אור מתאכסנת, מלון "ווסט" בחוף הצוק, כדי לברר מדוע לא התייצבה לחקירה. משהגיעו השוטרים סיפרה להם אור כי היא חשה בכאבים ואמבולנס הוזעק למקום.

נגד אור נפתחה חקירה פלילית בחשד להונאה בחברות הנדל"ן שברשותה ורישום דירות כפולות. אור עצמה מכחישה שהיא הונתה את לקוחותיה וטוענת כי הכל נעשה בפיקוחם של רואי החשבון ועורכי הדין של החברה.

בימים האחרונים אור שינתה את גרסתה והעלתה את החשד שנעשתה מעילה בהיקף של מיליוני שקלים בלא ידיעתה. מכתבה של אור נשלח בסוף השבוע על ידי עורך דינה כרמלי, אשר לדבריו לא סביר שחברת הנדל"ן עשתה "עוקץ" במשך 11 שנה בלי שהדבר יתפרסם ועל כן טענת אור שהמעילה בחברה נעשתה בשנתיים האחרונות היא ראויה.

לדבריו, לאחר שיציגו את המסמכים בדבר הונאת הבכירים בחברה, שמה של אור ינוקה לגמרי.

לאחר שהצוות הרפואי בדק את אור, הוחלט להשאירה במלון ולשחררה מהחקירה. זמן קצר לאחר מכן רשות המיסים הוציאה צו להקפאת כל נכסיה האישיים של אור. משכך, אור לא תוכל לעשות שינויי בעלות בנכסי בנדל"ן וכלי הרכב שבבעלותה הפרטית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר