כבש את הפלייליסט

למה "החיים שלנו תותים" של חנן בן ארי לא הושמע בתחנות החרדיות?

היוצר הדתי חנן בן ארי כבש בחודשים האחרונים את המצעדים בישראל עם שירו "החיים שלנו תותים". למה התחנות החרדיות לא מוכנות לשדר אותו, ומתי תצא הגרסה הכשרה למהדרין? (מוזיקה)

יהודה לוינגר | כיכר השבת |
חנן בן ארי (תמונה: מתוך ערוץ 20)

חנן בן ארי, יוצר דתי צעיר, הצליח לכבוש לאחרונה את תחנות הרדיו בישראל ושיריו הפכו לחוצי מגזרים ומקומות. שירו האחרון, "החיים שלנו תותים", מושמע רבות ברדיו ומככב בראש המצעדים.

מה שמעניין בסיפור של חנן בן ארי, הוא ש"החיים שלנו תותים" הצליח לקפוץ לראש הפלייליסט למרות שבתחנות החרדיות הוא אינו מושמע כלל.

תוכנו של השיר, העוסק באופטימיות אל מול הקשיים בחיי היום יום, מכיל בתוכו מספר מילים שפחות מוכרות לאוזן השגרתית של הציבור החרדי - שמות כמו "מסי" כוכב הכדורגל, או "זוהר" (ארגוב) "מלך" הזמר המזרחי.

עמירם בן לולו, מגיש ב"קול ברמה" והאחראי על הפלייליסט בתחנה, אומר בשיחה עם "כיכר השבת" כי "בן ארי, מלבד היותו חבר יקר, הוא זמר מוערך ומוכשר שמושמע בתחנה אינספור השמעות".

"אצלי בתכנית הוא הושמע בפעם הראשונה על הסקלה" אומר בן לולו, ומוסיף כי "השיר 'החיים שלנו תותים' הוא להיט חוצה מגזרים, והלוואי ויכולתי לשדר אותו".

הוא מתייחס לתוכן השיר ולמושגים שנכללים בו ש"לא עוברים את אוזן המאזינים שלנו", כדבריו. "אנחנו משתדלים להביא לשידור רק בד"צ".

גם בתחנה המתחרה, "קול חי", השיר "החיים שלנו תותים" לא זכה להשמעות, לכאורה מאותן סיבות. מנהל התכניות והחדשות בתחנה, בצלאל קהן מסר "אין תגובה".

ל"כיכר השבת" נודע כי בסביבתו של בן ארי קיבלו את ההחלטה של הערוצים החרדים שלא לשדר את השיר ברוח טובה ובהבנה, ולדברי בן לולו: "יקליטו לנו גרסה שמתאימה לרוח התחנה".

מחברת 'ארגמן' המייצגת את בן ארי נמסר: "חנן בן ארי מכוון בשיריו לכלל עם ישראל מתוך רצון לקדש שם ד'. הוא התקבל באהבה בתחנות הרדיו החרדיות, כבר בסינגל הבכורה 'ממך עד אליי' גילה אותו עמירם בן לולו שפרגן והשמיע את השיר, וחנן אף נבחר לתגלית השנה ברדיו קול ברמה".

"רוב שיריו מושמעים בתחנות רדיו קול ברמה וקול חי, בוצעו עמו אף מספר ראיונות מפרגנים, וחנן מרגיש יותר מבן בית. הלהיט 'החיים שלנו תותים' - לא מושמע בתחנות אלו מסיבותיהם הם. אנו מכבדים את החלטתם ומקווים בעזרת ד' להמשך שיתוף פעולה פורה עם תחנות יקרות אלו, ובכלל עם המגזר החרדי היקר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר