איך נצליח לחגוג את הפסח הזה בכבוד?

משפחות רבות בישראל נתונות תחת מצוקה יומית כלכלית עוני, משבר - כאשר תקופות החגים מגיעה, או משברים פתאומיים המקשים על התנהלותם היומית ומנתקת אותם לגמרי מהמסלול • ב'שוועת עניים' עוזרים למשפחות לצאת ממצב משבר, למצבים של חוסן נפשי צמיחה ועצמאות (עולם חסד)

כיכר השבת | מקודם |
(צילום: שוועת עניים)

תקופת החגים מהווה נטל כלכלי כבד על משפחות רבות, לפתחה של עמותת 'שוועת עניים' מצטברות בקשות עזרה רבות, כאשר לכולן בבקשה אחת זהה - 'לחגוג את החג בכבוד'.

יוכבד ויוסף (שמות בדויים) מנהלים משפחה בת 9 נפשות, ערב חג הפסח עבורם הוא אחד החגים עם ההוצאות הגבוהות ביותר, אוכל , ביגוד , הנעלה, ואפילו חומרי ניקיון. בשל משפחתם הגדולה הם אינם יכולים להתארח אצל אף אחד ולכן הם חייבים לחגוג את החג בביתם, ארוחות החג מהוות עבורם נטל כבד, האם יוכבד אינה עובדת והאב אברך, הבת הבכורה אמורה להינשא אחרי לקראת חג השבועות, ההוצאות גדלות ולמשפחה אין במה לחגוג את חגה.

תיאור קצר של משפחה זו הוא אחד מתוך אלפים של משפחות המתקשות להגיע לליל הסדר, סביב שולחן ערוך. עמותת 'שוועת עניים', השנה הרחיבה את הפעילות שלה ותומכת באלפי משפחות ברחבי הארץ אשר היו הולכים למצוא את עצמם בערב הפסח חוגגים את ליל הסדר בסמוך לשולחן ריק.

במסגרת הפעילות נפתחו שלוחות ב כ- 20 ישובים, עם נציגים אשר עמלים בימים אלה על הפקת סדרי פסח עם מאות משתתפים בכל ישוב. במקביל אליהם נפתח מטה מיוחד אשר דואג ללוגיסטיקה ושתופי פעולה של בעלי עסקים אשר נותנים יד וכסף להצלחת המיזם, בין השאר הצטרף מר גרשון חיטמן, הבעלים של רשת "מעיין 2000" אשר העמיד לרשות המיזם אפשרות לתרומה בקופה.

יזהר נבון מנכ"ל שוועת עניים: "מניסיון העמותה בעבר התחושות מעורבות, אנחנו מצליחים לעזור לאלפי נזקקים, לחגוג באופן מאוד שונה ממה שהיו רגילים לו, וזאת מתוך תקווה אמתית כי בתוך אירוע זה, אנחנו מלאי תקווה שמפה יהיה זיק של תקווה לשינוי אמתי במהלך חייהם, שימנע מהם להגיע לליל הסדר אצלינו בשנה הבאה"

העמותה מגייסת בימים אלה תרומות הן למאות חבילות מזון והן לסעודת סדר לאלפי אנשים. אם גם אתם רוצים להיות חלק ממיזם חשוב זה ולעזור למשפחה נוספת לחגוג את החג סביב שולחן הסדר מכובד, בואו והצטרפו ל-'שוועת עניים' כדי שתוכלו לומר בלב שלם: "כל דכפין ייתי וייכול".

לפרטים והצטרפות חייגו *3314 או לחצו http://bit.ly/1UXNv6t

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר