סינגל חדש: מאיר יחיאל המר שר "רפאנו ה'"

מאיר יחיאל המר - צעיר בן 25 שהחל את דרכו המוזיקלית כילד במקהלות הקעמפים בלונדון, משחרר סינגל ראשון: "החלום שלי הוא להופיע בקונצרטים לכל הקהלים" (חדשות המוזיקה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(עטיפת אלבום)

מאיר יחיאל המר - צעיר בן 25 שהחל את דרכו המוזיקלית כילד במקהלות הקעמפים בלונדון, עלה ארצה כשגדל והשתקע בירושלים - משחרר סינגל בכורה. "מילדותי שאפתי להיות זמר ולהופיע ובנערותי גיליתי שאני מסוגל גם לחבר שירים" הוא אומר.

את הסינגל הראשון שלו, "רפאנו ה'", הוא הלחין לפני שנים, אך חש צורך להבשיל ולהעמיק את הידע המוזיקאלי שלו. "יש היום אמנים רבים עם קול מדהים ושירה מרשימה, אבל הם פחות מביאים את 'עצמם'. הם רוכשים לחן ממלחין שמייצר מלודיות ולאחר מכן פונים למעבד שיעשה עבורם את מלאכת הכתיבה וההקלטות. אני לא מרגיש עם זה בנוח כי מוזיקה זו אמנות ואתה צריך להביא את עצמך. המתנתי לרגע שאוכל גם להלחין, גם לעבד וגם לבצע בשביל שזה יהיה מושלם..."

למאיר יחיאל המר רשימת לחנים ארוכה באמתחתו. "השקעתי הרבה משאבים ואנרגיות במוזיקה ובאולפנים" הוא אומר, "החלום שלי הוא להופיע בקונצרטים לכל הקהלים על מנת לקרב ולאחד בין כל הזרמים והחוגים. אם אצליח בזה, אז ההשקעה היתה כדאית והיה זה שכרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר