סערת סרטון המעצר האלים

אם הילדות טוענת: "איימו עליי שאשאר עגונה"

לאחר פרסום הסרטון הקשה שמתעד מעצר אלים של שתי נשים בביתר עילית, טוענת האישה, נגדה נטען כי הסתירה את בנותיה, כי העברת המשמורת לידי האב נעשתה בניגוד לדין והנהלים (חדשות)

חיים אבני | כיכר השבת |
הוצאת הילדה מהבית (צילומסך: מתוך פייסבוק)

סערת סרטון האלימות בביתר עילית: לאחר פרסום הסרטון הקשה שמתעד מעצר אלים של בלשי משטרה כנגד שתי נשים בביתר עילית, לאחר שהאישה ניסתה להסתיר את בנותיה על מנת שלא להעביר אותן למשמורת האב - בעלה לשעבר, האם טוענת כי העברת המשמורת לידי האב נעשתה בניגוד לדין ובניגוד לנהלים הבסיסיים במקרים שכאלו.

לטענת האם, לאחר שבית משפט לענייני משפחה דן לטובתה בסוגיית המשמורת, אולצה להעביר את הדיונים אודות המשמורת לבית הדין הרבני, כשלטענתה, הרבנים בבית הדין "סחטו אותה" והודיעו לה כי במידה ותחליט לדון בנושא המשמורת בבית המשפט, הם יעכבו את הגט "ואת תישארי עגונה לעשר שנים".

צפו: בלשים עוצרים את הנשים באלימות (מתוך פייסבוק)

בדיון שנערך בבית משפט השלום לפני מספר ימים התייחס השופט לטענותיה של האם לגבי הסחיטה וכתב כי אם אכן טענות האם צודקות הרי שמדובר בדבר "חמור ביותר". השופט הוסיף כי למרות חומרת הדברים "לצערנו מדובר בחזיון נפוץ". למרות הדברים הללו החליט השופט שלא לדון בעניין המשמורת כשהוא כותב כי גם אם האם אכן צודקת, העובדה כי היא הפרה צו שיפוטי הוא חמור, גם במקרה שאכן נסחטה.

בני משפחתה של האם טוענים כי פסיקת בית הדין הרבני בעניין המשמורת לילדים ניתנה בגלל לחצים פסולים, ולראייה הם מציגים פסיקות קודמות של בית המשפט לענייני משפחה שדן לטובת האם, וכן מספר תסקירים של גורמי הרווחה שהמליצו באופן חד משמעי להותיר את המשמורת בידי האם.

למרות ההמלצות, ולמרות הפסיקות הקודמות, החליט בית הדין הרבני להעביר את הילדים לידי האב, לאחר הפסיקה בחרה האם להסתיר את שתי בנותיה, כשהיא טוענת כי הילדים האחרים שעברו לרשות האב מוסתים נגדה ומעדיפים את המשמורת אצל האב בגלל המתירנות ובעקבות העובדה כי האב, שנישא בשנית ומשתייך כיום לקהילה דתית לאומית, מקל עם הילדים בענייני דת.

עורכי דינו של האב לא הגיבו לדברים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר