הטכנולוגיה הכי מתקדמת בכשרות הכי מהודרת!

מיוחד: סדרת מוצרי בקו עם הכשר הבד"צ, מתחדשת לחג הפסח • בשנה האחרונה השיק המותג העולמי בקו, סדרת מקררים ותנורים בהכשר למהדרין של בד"צ העדה החרדית ירושלים. לכבוד פסח, משפחת המוצרים מתרחבת עם שני דגמים חדשים, מקרר ותנור, המתאימים במיוחד למשפחה החרדית.

כיכר השבת | מקודם |
(צילום: כיכר השבת)

עד היום לא היה יצרן מקררים מהדור החדש שבחר לייצר מקררים המתאימים לשימוש בשבת מלכתחילה. חלק קטן עד זניח מיבואני המקררים אישרו את התקנתם של "כרטיסי שבת" ששימשו כטלאי על מערכת הפיקוד המקורית. רובם נמנעו מאישור התקנתו של כרטיס מסוג זה, כך שלקוחות שהיו בוחרים להתקין כרטיס שבת דיגיטלי או מכני פועלו בניגוד להוראות היצרן והיו עלולים לאבד את אחריות היצרן והיבואן.

בשנים האחרונות נעלמו מהנוף המקררים המכאניים. כבר לא ניתן למצוא בחנויות מקררים בעלי מערכת פיקוד אנלוגית "של פעם". כמעט כל המקררים המיובאים לישראל מתהדרים במערכת פיקוד דיגיטלית. זו אמנם מערכת משוכללת יותר, אך בעייתית בכל מה שקשור לשבת ומעוררת שאלות רבות עד כדי חילול שבת בכל פתיחת דלת.

מה שהנחה את חברת 'ברימאג', נציגת 'בקו', היה החזון של:

הטכנולוגיה הכי מתקדמת, בכשרות הכי מהודרת

'בקו' הייתה הראשונה שבחרה לייצר קו מקררים בהכשר בד"ץ העדה החרדית ירושלים שמתאים במיוחד לשומרי השבת בייצור מקורי מלכתחילה עוד בפס הייצור. מנהל המותג של 'בקו', עמית מזרחי, מסביר: "מזה זמן שאנחנו מייצרים ומשווקים מקרר בקו בהכשר לשבת מלכתחילה בו קיים כרטיס פיקוד מובנה מיוחד לשבת ועכשיו נוסף הדגם החדש שלנו של המקרר ההפוך, בו המקפיא נמצא בחלקו התחתון של המקרר. התוצאה היא שכיום ניתן לרכוש מקרר שומר שבת מלכתחילה עם אחריות היצרן".

איזו כשרות למהדרין יש למקרר הזה לציבור החרדי ומהם המוצרים החדשים שנוספו לסדרת בקו בד"צ?

"הכשרות היא של בד"צ העדה החרדית ירושלים והמקררים תוכננו ונבנו בהתאם להנחיות המהנדסים והרבנים של ועד הפיקוח ההלכתי של בד"צ העדה החרדית" וללא פשרות.

לכבוד החג, הבאנו דגמים נוספים מתקדמים חדשים, למשל:

מקרר בקו בד"צ 520 ליטר- המתאים במיוחד למשפחה צעירה או כשימוש כמקרר נוסף לחג הפסח וגם בגזרת התנורים התחדשנו עם: תנור בקו-בד"צ דו-תאי בילט אין – המשתלב בארון המטבח ומאפשר לאפות בשני התאים בו זמנית, בכשרות מהודרת.

מה היתרונות של מקררי בקו בד"צ על פני התקנת "כרטיס שבת" במקרר רגיל?

"המון יתרונות. זה לא טלאי על מערכת הפיקוד המקורית כמו כרטיס שבת. כרטיס שבת יכול להתאים למי שקנה דגמים ישנים יותר ואין לו ברירה אחרת וגם כך הוא איבד את האחריות. אצלנו במקררי בקו-בד"ץ המערכת תוכננה מלכתחילה כדי לעמוד בכל הדרישות ההלכתיות המחמירות ביותר ונמצאת באחריותנו המלאה. בנוסף, המערכת מתוכננת לתת מענה מתקדם לצורכי משפחה רחבה וברוכת ילדים שבה משתמשים רבים למקרר הביתי דבר המשפיע לא פעם על תפקוד מערכות המקרר ולכן מי שרוצה לקנות היום מקרר, יכול למצוא במקררים הכשרים שלנו, מענה לכל הצרכים שלו, הן ההלכתיים והן המשפחתיים".

וזה מייקר את המקרר? כי התקנת התקן שבת יכולה לעלות עד 800 שקלים?

"לא. למרות שזה מיוצר באירופה ולא במזרח, ולמרות ההשקעה הגדולה בפיתוח מערכת הפיקוד, ולמרות שמדובר בהשקעה של מאות שעות יחד עם המהנדסים של העדה החרדית, החלטנו למכור את מקררי בקו-בד"ץ במחיר של מקרר רגיל. כדי לתת מענה לצורך אמיתי שזיהינו אצל משפחות חרדיות רבות ובמיוחד לחג הפסח שגם כך יש בו הוצאות רבות לכל משפחה".

לא רק שאין תוספת למחיר אלא שחברת ברימאג יבואנית בקו ביצעה הוזלה משמעותית של מגוון מקררים מהדגמים המובילים וגם מקרר השבת החדש נמכר במחיר הזול ביותר הקיים בשוק מקררי השבת עם התקן שבת למהדרין.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר