הראשון לציון במתקפה

"הרפורמים התחילו מהאשכנזים, לצערנו הם מתפשטים בארץ"

הרב הראשי לישראל תקף את התפשטות הרפורמים בישראל: "הם באים לנעוץ ציפורניהם פה, יש להם כבר כמה מקומות בארץ ישראל". על התופעה: "זה בעיקר התחיל מהאשכנזים" (חרדים, ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יעקב נחומי - פלאש 90)

הראשון לציון והרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף, יצא הלילה (מוצ"ש) במתקפה נגד הרפורמים, אותם האשים בגרימת התבוללות.

בשיעורו השבועי בבית הכנסת 'היזדים' שמועבר בשידור חי באתר "כיכר השבת", התייחס הגר"י יוסף לנושא ואמר: "הרפורמים, זה בעיקר התחיל מהאשכנזים, לצערנו הרב היום גם חלק מהספרדים, שמעתי בכמה מקומות שגם כן יש...".

הרב הראשי סיפר "לפני יומיים-שלושה חזרתי מארגנטינה, ושם סיפרו לי מה עשו הרפורמים. יש שם 70 אחוז התבוללות, בעיקר אצל האשכנזים, לצערנו יש גם אצלנו הספרדים".

לדבריו: "הם באים היום לפה, לנעוץ ציפורניהם פה, בארץ ישראל. יש להם כבר כמה מקומות בארץ ישראל, אנשים חילונים רחוקים מתורה, מושכים אותם אליהם. 'למה תלך למקום שאשתך תשב למעלה ואתה תשב למטה, תבוא יחד עם אשתך לשבת אתיה ביחד, תעשה בר מצווה ביחד', זה נורא ואיום, הם מתחילים להתפשט פה בארץ".

הרב סיים ואמר: "בחוץ לארץ הם גרמו להתבוללות בצורה נוראה, וזה התחיל שם, בארצות אירופה".

בהמשך השיעור, התייחס הרב הראשי לקשר בין אביו מרן פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף זצוק"ל ומרן ראש הישיבה הגרא"מ שך זצוק"ל ואמר: "בין מרן לרב שך היה קשר אדוק, אח"כ באו שועלים קטנים מחבלים כרמים וסכסכו, היו מבקרים אחד את השני בכל חג".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר