אחרי שנים של חילול ה'

סוף למלחמה על מורשת זקן המקובלים רבי יצחק כדורי זצ"ל

אחרי שנים של מלחמה מלוכלכת על מורשתו של זקן המקובלים רבי יצחק כדורי זצוק"ל, בני משפחתו של הרב והרב מאיר מלכא הגיעו לפשרה שקיבל תוקף 'פסק דין' שחתם את הקרב (חדשות חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
רבי יצחק כדורי זצוק"ל (פלאש 90)

מאז פטירתו של זקן המקובלים רבי יצחק כדורי זצוק"ל, התנהלה מלחמה בין בני משפחתו לרב מאיר מלכא באשר לציונו של הרב זצ"ל ולמורשתו. מלחמה שחלקים רבים ממנה התנהלה מעל גבי התקשורת ובתביעות הדדיות כשמלכא מצידו טען להוצאת שם רע נגדו.

אך בשבועות האחרונים הצדדים הלכו למהלך של גישור, ולאחר דיונים רבים הגיעו להסכמה לפיה מלכא יקבל פיצוי בסך 150 אלף שקל, והוא מתחייב שלא להפיץ ספרים וקמעות חדשים של הרב.

מלכא אמר ל"כיכר השבת" כי על פי ההסכם הוא יקים ארגון חדש 'ישועות יצחק' לעילוי נשמת הרב וכן ימשיך לארגן הילולות והכנסת ספרי תורה לעילוי נשמת המקובל.

לאחר שהסכימו להחלטת המגשר, הופיעו הצדדים בפני בית משפט השלום בירושלים וקיבלו תוקף של פסק דין. אם מלכא יפר אחד אחד מסעיפי ההסכם הוא יצטרך לשלם 50 אלף שקלים לבני משפחת כדורי.

הכתרת רבי יוסף כדורי ל"ממשיך" של אביו וסבו • צפו

עו"ד אייל אבידן, פרקליטו של מלכא, אמר ל'ידיעות ירושלים': "בחיוב הנתבעים לשלם למרשי פיצוי בסך 150 אלף שקל יש כדי לטהר את שמו הטוב, אני מקווה שמעתה ינהגו הצדדים בכבוד זה כלפי זה".

עו"ד שגיא קדוש, פרקליט משפחת כדורי אמר: "תכלית ההסכם - פיצוי מלכא עבור פועלו בעבר אך כנגד הפסקת השימוש בקניין הרוחני לאלתר, סכום הפשרה נפרס כדי להבטיח ציות מלא מצידו לתנאי פסק הדין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר