כל המספרים

פסח בצה"ל: 81.5 טון מצות, 7.5 טון של דגים

צה"ל נערך לחג הפסח עם 81.5 טון מצות, 7.5 טון של דגים (נילוס, אמנון ולברק), 49.5 טון של בשרים מסוגים שונים, 115,000 יחידות שניצל ו-11,500 בקבוקי מיץ ענבים. וכמה עוגיות לקינוח? (חדשות)

אילוסטרציה (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

בימים אלה נשלמות ההכנות ביחידות צה"ל השונות לקראת ליל הסדר וחג הפסח. בערב פסח יסבו לשולחן החג ויחגגו את ליל הסדר חיילי ומפקדי צה"ל בבסיסים ומוצבים, בחילות היבשה, האוויר והים.

מרכז המזון של צה"ל נערך לספק לבסיסים, למחנות ולמוצבים תפריט מיוחד לליל הסדר ולימי החג, הכולל פריטי מזון לצורך קיום סדר פסח כהלכתו.

לקראת החג רכש צה"ל 81.5 טון מצות, 7.5 טון של דגים (נילוס, אמנון ולברק), 49.5 טון של בשרים מסוגים שונים, 115,000 יחידות שניצל כשר לפסח ו-11,500 בקבוקי מיץ ענבים.

לקינוח יסופקו לחיילים כ- 8 טון עוגיות כשרות לפסח.

אפיית מצות בבני ברק • צפו (צילום: בעריש פילמר)

בנוסף, לקראת החג נערך מרכז המזון של צה"ל לספק שלל מוצרים כשרים לפסח ובהם כ-7 טון קמח מצות, כ- 35,000 יחידות של לחמניות כשרות לפסח וכ-3 טון אבקה להכנת כופתאות מקמח מצה.

עבור החיילים השוהים במוצבים, בתצפיות ובפילבוקסים, יונפקו על ידי הרבנות הצבאית כ-5,000 מנות סדר אישיות, על מנת לאפשר לכלל החיילים לקיים סדר פסח כהלכתו.

דובר צה"ל מוסיף כי "לוחמי צה"ל בכל גבולות המדינה, ימשיכו לבצע גם בחג את משימות הביטחון השוטפות, על מנת לשמור על בטחון אזרחי מדינת ישראל ולהבטיח לכולנו חג שמח ושקט.

"צה"ל מאחל לכל חייליו באוויר, בים וביבשה, לאנשי מערך המילואים, לבני משפחותיהם ולכל בית ישראל - חג פסח כשר ושמח!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר