מרמה והפרת אמונים

המשטרה ממליצה: שני עובדי המועצה הדתית בחיפה - לדין

המשטרה הודיעה כי התגבשה תשתית ראייתית לכאורה למרמה והפרת אמונים בעשרות מקרים של רישום לנישואין בחיפה, ע"י שני עובדי המועצה הדתית שזייפו לכאורה נתונים לזוגות מ'צוהר' (בארץ)

המועצה הדתית חיפה (צילום: google.maps)

המשטרה הודיעה לפני זמן קצר (רביעי) כי התגבשה תשתית ראייתית לכאורה למרמה והפרת אמונים בעשרות מקרים של רישום לנישואין בעיר חיפה, זאת לאחר ששני עובדי במועצה הדתית בחיפה זייפו לכאורה נתונים של זוגות שנרשמו לנישואין דרך רבני ארגון "צוהר".

החקירה שבוצעה ביחידה הארצית לחקירות הונאה במשטרת ישראל (להב 433) הסתיימה היום לאחר שנחקר חשד לכך ששני עובדים במחלקת נישואין במועצה הדתית חיפה, האחד בכיר במועצה, ביצעו עבירות מרמה והפרת אמונים בהקשר לרישום לנישואין עבור למעלה ממאה זוגות שביקשו להינשא באמצעות ארגון 'צוהר'.

החקירה החלה לאחר שארגון 'צוהר' הגישו תלונה למשטרה, בה נטען כי גורמים במועצה הדתית חיפה פועלים באופן שיטתי לפגיעה בבני זוג הנרשמים לנישואין באמצעות רבני הארגון, בין היתר באמצעות רישומים כוזבים באשר לפרטיהם האישיים של הפונים. על פי התלונה פעלו החשודים באופן זה בלמעלה ממאה בקשות לרישום נישואין.

במסגרת החקירה נחקרו באזהרה שני עובדים ממחלקת הנישואין במועצה הדתית חיפה, אחד מהם בכיר. כמו כן נגבו עדויות, נתפשו מסמכים ובוצעו פעולות חקירה מגוונות.

ממצאי החקירה ביססו את החשד כי על רקע התנגדות לדרכה של 'צוהר', רשם עובד מחלקת הנישואין במועצה הדתית חיפה באופן שיטתי פרטים כוזבים בנוגע למצבם האישי של עשרות זוגות אשר ביקשו להירשם לנישואין באמצעות רבני 'צוהר', זאת תוך שבכיר במחלקה מעלים עין מהידיעה בדבר הרישומים ואינו פועל למניעת המעשה.

בסיומה של החקירה, התגבשה תשתית ראייתית לכאורה לביצוע עבירות מרמה והפרת אמונים על ידי שני החשודים, עובדי המועצה הדתית בחיפה.

תיק החקירה יועבר בימים הקרובים למחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה לעיון והחלטה.

כזכור, בשבוע שעבר הושעו שני העובדים שנחקרו, זאת לאחר שתחקיר שפורסם בנושא העלה כי הרבנים התנכלו לנרשמים שבחרו להרשם דרך ארגון רבני צוהר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר