לאחר שהורשע ברצח

קשה לצפייה: יוסף חיים בן דוד משחזר את רצח אבו חדיר

יממה לאחר שהורשע ברצח המתועב, הותר לפרסום קטע מהשחזור של יוסף חיים בן דוד, שרצח יחד עם שניים נוספים את הנער הערבי מוחמד אבו חדיר: "הורדנו כיפות שלא יהיה ח"ו חילול השם" (חרדים)

(צילום: מתוך המהדורה המרכזית, ערוץ 10)

יממה לאחר שיוסף חיים בן דוד הורשע ברצח הנער מוחמד אבו חדיר, פורסם הערב (רביעי) בחדשות ערוץ 10 תיעוד וידאו של שחזור הרצח על ידי בן דוד. "לא ראינו נער. הוא היה גבוה, הוא הלך עם קפוצ'ון. שאלו אותו איך מגיעים לתל אביב ואז הוא אמר - 'אני ערבי, אני לא מבין'. תפסנו לו את הפה בשביל שלא ידבר, הכניסו אותו לאוטו והדלת לא נסגרה. הרגל שלו לא נתנה לסגור את הדלת. הוא צעק".

אחד המעורבים ברצח היה בפאניקה, כך לפי השחזור של בן דוד: "הוא אמר לי - 'אני חונק אותו'. אז אמרתי 'אולי נזרוק אותו, נשים אותו בצד וניפטר מזה".

"לקחתי אותו מתוך האוטו וזרקתי פה. זה היה תחת לחץ מאוד גדול. תפסתי את הלום ואמרתי - 'זה בשביל משפחת פוגל, זה בשביל שלהבת פס'. אחר כך ביקשתי שיביאו את הבקבוק של הדלק. אני שפכתי פה על הכול. בקבוק אחד, אחד ליטר. הדלקתי מצית, לא חשבתי על כלום. בשנייה אחת כולו בער".

לדבריו, בתחילה הם החליטו לפגוע באישה פלסטינית: "החלטנו שאנחנו הולכים על אישה, לתקוף וללכת. היא לא תביא יותר מחבלים לעולם. היא הלכה עם עגלה עם שני ילדים, אחד מצד ימין לבש חולצה לבנה, והשני מצד שמאל לבש חולצה צהובה. ואז... תפס ילד אחד בלבן ככה, בצורה של חניקה כזאת ולילד השני הוא נתן בעיטה. זאת אומרת, נטרל אותו בשנייה אחת. ואז היא באה אליו לתקוף אותו והתחילה לצרוח".

אחד השותפים למעשה נבהל, "אז הוא נתן לה אגרוף בפנים, כזה אגרוף שהעיף אותה שלושה מטר בערך והיא צרחה וצרחה אז הוא נכנס לאוטו ונסענו מהמקום".

בהמשך הם החליטו: "פשוט לקחת מישהו. הדלקנו רדיו בערבית, שלא בדיוק יזהו אותנו לימדו אותנו שעושים קידוש השם ולא חילול השם. זה דבר שעומד לנגדי תמיד. אז פעם ראשונה בחיים שהורדנו כיפות בשביל שלא יהיה, חס ושלום חילול השם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר