לראשונה: כולל אברכים ייפתח בשכונת גילה בירושלים

לאחר שאברכי רשת "מגדל עוז" קיבלו את כל מלגות החורף עם תוספת של כאלף שקל לחג, מודיע ראש הכוללים הרב יחזקאל אתרוג על פתיחת סניף ראשון בשכונת גילה המתחרדת (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרב יחזקאל אתרוג (צילום: באדיבות המצלם)

רשת הכוללים "מגדל עוז" מתרחבת: לאחר שאברכי הכולל קיבלו את כל מלגות החורף עם תוספת חג של כאלף שקל לכל אברך, מודיע בימים אלו ראש הכוללים הרב יחזקאל אתרוג על הרחבת הרשת ופתיחת סניף ראשון בשכונת גילה המתחרדת.

הכולל, יפתח בתחילת זמן קיץ באזור החדש (גילה ג') שבשנים האחרונות החלו אברכים ומשפחות בני תורה לקנות בו דירות, בצמוד לאזור זה נמצא השטח בו צפויות להיבנות כאלף יחידות דיור שנמכרו בקבוצות רכישה לציבור החרדי, מה שצפוי לגרום לאזור כולו להפוך בתוך מספר שנים לאזור חרדי מובהק.

בשלב זה, כאמור, נפתח "הכולל" הראשון עבור האברכים תושבי השכונה שעד עתה נאלצו לנדוד מידי יום מחוץ לשכונת מגוריהם בכדי להגיע לכולל.

בימים האחרונים הגיע הרב אתרוג וראשי הרשת יחד עם הרב מתתיהו מנת, מרבני השכונה, לבית מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן להתברך על פתיחת הסניף החדש.

מרן הגראי"ל בירכם וחיזק את ידיהם על חיזוק גבולות הקדושה בירושלים. ראשי הכולל ציינו בפני מרן הגראי"ל כי מדובר בסניף שלישי של הרשת בירושלים, כאשר מלבדו מחזיקה מגדל עוז בסניף במרכז ירושלים וסניף נוסך של כולל לציבור האברכים החסידי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר