הרב ניר בן ארצי במסר לחג הפסח

חג פסח יהיה חג טוב, חג של שמחה, חג של גאולה ומשיח! בראש השנה, יום כיפור וסוכות, מעיר אותנו הקדוש-ברוך-הוא כדי שנשתנה ונהיה מוכנים לפסח - שנהיה ראויים לראות פני משיח!

הרב ניר בן ארצי (באדיבות תאיר נרי)

אבא שבשמיים, ריבונו של עולם, מתערב בבחירה החופשית, בלי שירגישו בו. אם נשים לב, נחשוב קצת מה קורה בשמיים, מה קורה בכל העולם, נראה, נשמע ונבין את פעולותיו של בורא עולם, מה עושה בעולם כולו. בורא עולם נותן עשר מכות יום-יום, שעה-שעה, דקה-דקה, בכל כדור הארץ, משתמש באיתני הטבע, אסונות טבע, רעידות אדמה, אש, שיטפונות ורוחות קשות, סכסוכים בין מדינות ובינן לבין עצמן. הרוסים מתגרים בארה"ב - הרע מכלה את עצמו.

בישראל, המדינה מתפתחת והאדמה מתרחבת, בלי שאף אדם ירגיש. ענן אש עוטף את גבולות ישראל ובורא עולם משמיים מגן על מדינת ישראל, ארץ הקודש.

בורא עולם מפרק את כל מדינות ערב ופוגע כלכלית, ביטחונית, מדינית וחברתית בכל מדינה שמפריעה למדינת ישראל וליהודים במדינת ישראל.

בורא עולם עושה אנטישמיות בעולם כדי לגרש את היהודים מאפריקה, מאסיה ומאמריקה הצפונית והדרומית.

בורא עולם מביא פליטים מאפריקה, סוריה, ירדן, עיראק, תורכיה ועוד מדינות, לכסות את אירופה וגם את ארצות הברית, כדי לגרש את היהודים מבתיהם, עבודתם ופרנסתם ולהביא אותם לארץ הקודש. אם עכשיו יבינו - מה טוב, אם לא יבינו - יפסידו את רכושם, את בתיהם, חייהם בסכנה מתמדת.

מדינות ערב, שבמלחמת יום כיפור כמעט כבשו את מדינת ישראל, כבר חמש שנים נלחמים זה בזה. בורא עולם נלחם לטובת עם ישראל! ממשלה לא מתפקדת – סימני משיח, פליטים באירופה – סימני משיח, אנטישמיות בעולם – סימני משיח, כל מדינות ערב נהרסות – סימני משיח, החורף היפה שהיה לעם ישראל, הבנייה והנדל"ן שנמצאים בתנופה בארץ הקודש, גשרים נבנים וכבישים נסללים, פרנסה בשפע, הגנה למדינת ישראל – כל אלה סימני משיח, הכנה להתגלות משיח!

הצדיקים שקבורים במדינת ישראל זזים בקבריהם והצדיקים בשמיים בכוננות, דרוכים לתקיעת השופרות בשמיים, להודיע על המלכת מלך המשיח!

לא לזלזל במדינת ישראל, ארץ הקודש היא בכורתו של הקדוש-ברוך-הוא, ארץ ישראל 'נולדה' ראשונה. נתן אותה הקדוש-ברוך-הוא ליהודים ויש בה הכל! אין בה חולי, יש בה כל הטוב שאדם רוצה, מדינת ישראל - גן עדן. החולי שיש בישראל בא מחוץ לארץ ישראל. במדינת ישראל יש פרנסה לכולם והכל טוב.

מה חסר? נתינה, חסד, שמחה ויראה, את אלה צריך להגביר בעוצמה.

גבולות ישראל מוגנים ושמורים מסביב בענן אש והקדוש-ברוך-הוא מלמעלה סוכך. בזמן החגים, בחול המועד ובשבתות, הקדוש-ברוך-הוא קרוב יותר לילדיו.

ממשלת ישראל וצבא-הגנה-לישראל, צריכים להיות מלוכדים ומאוחדים. יש החושבים שאם יהיו יפי-נפש ויעשו דברים יפים כדי לרצות את הגויים, הם ישתנו ויגידו 'כל הכבוד לממשלת ישראל'. הגויים ימשיכו לשנוא את היהודים בארץ ובעולם תמיד, לא יעזור כלום. הערבים רוצים את ארץ ישראל, הם מקנאים ביהודים שגרים בארץ ישראל.

הגשם שירד – לא לחינם ירד, הוא מגלה לצבא-הגנה-לישראל את מסתורי הערבים בכל מקום.

ממשלת ישראל וצה"ל - לא להאמין בחמאס ובפלסטינאים, הם מחכים שנכנס לשאננות ואז הם מתכננים לתקוף ולפגוע.

ארה"ב כולה רעש חיצוני ובפנים - ריקה. הם מתעסקים רק בבחירות ואובמה מטייל בעולם. ארה"ב לא יכולה לעשות מה שרוסיה יכולה לעשות.

רוסיה תמיד מפגינה כוח ושליטה, גם נגד ארה"ב. היא משחקת מחבואים עם ארה"ב, מתאמנת ותמיד מוכנה לקרב.

הפלסטינאים והחמאס 'משחקים אותה' מִסכנים כדי שירחמו עליהם, זה משחק הנחש.

לערבים יש הרבה אדמות להכיל מיליארדי בני אדם והם רוצים לקחת דווקא את אדמת הקודש. יהודים תשמרו על עצמכם 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם', לא לסמוך על הנס.

מצרים לא יעזור לה כלום, סעודיה תאכל את כל מצרים. מצרים רעבה ללחם, סיסי מוכר חלקים ממצרים כדי שיהיה להם תעסוקה, אוכל ופרנסה. הסעודים הם קיצוניים קשים ביותר. הרעה תפתח למצרים ממדבר סיני, דאע"ש וחמאס נמצאים שם, הם מלוכדים ומאוחדים והתוכנית הבאה והדחופה שלהם היא להרוס את מצרים. חלק גדול מהעם המצרי רוצים לאכול את סיסי. הערבים זה כמו נחש אוכל נחש.

סוריה התפוררה, נמחקה. אסור לשחרר אף סנטימטר מרמת הגולן, כי לא תהיה בסוריה מדינה לעולם, רק תוהו ובוהו יהיה שם. לשמור על גבולות ישראל!

תורכיה לא משתלטת על דאע"ש ועל מה שקורה שם, הם מאבדים כיוון, דאע"ש לועג, מלגלג וצוחק על כל אירופה. אנשים עוד לא מבינים שבכל מדינה יש דאע"ש, ושבכל שנייה יכולים לקום מיליון דאע"ש חדשים. הפליטים הבורחים מאפריקה פולשים לאירופה. ארדואן הסכים לקחת את הפליטים וקיבל כסף עבור זה, והפליטים - נוהרים לאירופה. גם הנוצרים באירופה יסתבכו עם הפליטים.

עיראק ממשיכה להיהרס - מדינה בתחתית.

ירדן, מלכם מפחד, שומר על עצמו ומחכה שארה"ב תעזור לו – חי באשליות.

כל מדינה בעולם רוצה לינוק מהידע של היהודים שגרים בארץ ישראל. כל העולם קיים רק בזכות מדינת ישראל. כל פטנט שהומצא - המוח היהודי המציא.

יהודֵי הגולה, בורא עולם מדבר אליכם בפעם האינסוף: הייתה גלות, גירש אתכם אחרי חורבן בית המקדש, ועכשיו מבקש הקדוש-ברוך-הוא לחזור אל הגאולה, לחזור למדינת ישראל דחוף! 'אל תגידו שלא הזהרתי'. מדינת ישראל לא קמה לפני אלפי שנים, קמה בשנת תש"ח (1948), מאותו זמן נגמרה הגלות! אתם בגולה 'טוחנים מים' ותמשיכו 'לטחון מים' יותר גרוע.

כל אנשי הזימה והנואפים, הגנבים והרמאים, המשוחדים והחיים על גבם של אחרים, בורא עולם מגלה את כולם, בארץ ובכל העולם כולו, את הבכירים מגלה במערומיהם ועם הלא בכירים - סוגר חשבון לבד. הנחש הקדמוני פצוע היום קשה ביותר, הוא גוסס ומאבד בכל יום מכוחותיו להפריע בעולם. בגלל שכוח הטומאה עומד להיעלם מן העולם, כל הדברים העקומים שבעולם מתגלים, כי הוא לא יכול לשמור עליהם עוד - הוא הולך ונעלם! וכוח הטהרה והקדושה גדל למימדי ענק!

הורים יהודים צריך לשמור על הילדים משתיה חריפה, סמים, הימורים והתבוללות.

פסח חג חירות ושמח. מה זאת חירות? זו הבחירה שביד האדם. הקדוש-ברוך-הוא יעזור לכם לקיים את עשרת הדיברות. אם לא רוצים לקבל את עשרת הדיברות – יש עשרת המכות. הבחירה של האדם בחג החירות והחופש מתחילה בפסח, בשמיים בפסח מתחילה שנה חדשה.

פסח כשר ושמח, זה לא רק לנקות את הבית מבפנים, זה גם להכשיר את גוף האדם, הרוח והנשמה כדי שנהיה כשרים וטהורים מול בורא עולם, להיות מוכנים בכל רגע לקבל פני משיח!

חג פסח יהיה חג טוב, חג של שמחה, חג של גאולה ומשיח! בראש השנה, יום כיפור וסוכות, מעיר אותנו הקדוש-ברוך-הוא כדי שנשתנה ונהיה מוכנים לפסח - שנהיה ראויים לראות פני משיח!

הקדוש-ברוך-הוא לקח את המושכות לידיים, הוא בכבודו ובעצמו! לא מחכה יותר להתעוררות מלמטה שתעורר למעלה לגילוי מלך המשיח בעולם. כל דבר מצריך התעוררות למטה כדי שיתעורר למעלה. בורא עולם חיכה המון זמן לגדולי ישראל שיעוררו, יזעקו ויפרסמו שזו תקופה של גאולה ושל המלכת מלך המשיח, אבל הם נכנסו לחוסר אכפתיות, החומר קשה עליהם. אז הקדוש-ברוך-הוא 'לקח את ההגה' בידיים ולא מחכה יותר להתעוררות מלמטה, בורא עולם יעורר מלמעלה למטה את המלכת מלך המשיח!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר