"הקופאי היה בהלם"

בסופר בנתיבות: חילוני סטר לבחור ישיבה בחמת זעם • צפו

חילופי דברים בין בחורי ישיבה לגבר בעל חזות חילונית ליד הקופה בסופר בנתיבות הסתיימו כשהגבר החילוני סטר בחמת זעם לבחור הישיבה • בחנות מגנים בתוקף, המשטרה פתחה בחקירה (חדשות)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: מתוך פייסבוק)

סרטון וידאו שרץ בשעות האחרונות ברשתות החברתיות חושף תיעוד קשה ומשפיל בו בחור ישיבה "זוכה" לסטירת לחי מצלצלת מגבר בעל חזות חילונית בסופר בנתיבות.

על פי התיעוד ממצלמת האבטחה נראים חילופי דברים בין שני בחורים לבין גבר חילוני מבוגר, בסמוך לקופה בסופר בנתיבות, כשעל פי הבעות הפנים ותנועות הידיים נראה כי משהו הצליח להרגיז את החילוני.

כעבור מספר שניות נראה הגבר החילוני סוטר לבחור הישיבה בחמת זעם, על פניו, והבחור נמלט על נפשו.

כאמור, עדיין לא ברור מה היו חילופי הדברים בין הצדדים עד שגרמו להרמת יד אלימה.

בעלי החנות אומרים בשיחה עם "כיכר השבת" כי הם "מגנים בתוקף כל גילוי של אלימות" ו"קוראים לאהבת חינם בין כל היהודים". בנוסף, הם ממליצים לבחור הישיבה כלפיו הופנתה האלימות לפנות למשטרה ולהתלונן.

"ברגע שהמשטרה תבקש אנחנו נספק להם את צילומי מצלמות האבטחה ואת עדויות העובדים", אומרים המנהלים.

המנהלים מספרים כי מי שגילה את האלימות היו אנשי האבטחה שעברו במקרה על צילומי מצלמות האבטחה וגילו את האלימות הקשה שהתרחשה אמש בחנות.

בשיחה עם הקופאי במקום עולה כי הוא הופתע מאוד מהאלימות וכי לא שמע כלל את הוויכוח שקדם לכך מאחר והיה עסוק בעבודתו. "לאחר שהאיש גילה אלימות, הקופאי היה בהלם ולא הספיק להגיב, הוא רק רצה שהאדם האלים יעזוב את המקום במהרה", אומרים בחנות.

לדברי המנהלים, האדם שהכה את בחור הישיבה אינו מוכר להם ולדבריהם הוא ככל הנראה לא תושב המקום. "אנו בהחלט מגנים את גילוי האלימות ולא ניתן שדבר כזה יחזור על עצמו", הם אומרים.

בעקבות הפרסומים הודיעה המשטרה כי היא פתחה בחקירת המקרה ולמרות שלא הוגשה תלונה למשטרה הנושא עבר לטיפול תחנת המשטרה בנתיבות שעושה מאמצים לאיתור החשוד בתקיפה.

ניסיונותינו להשיג את תגובת הגבר המכה לא צלחו עד לשעת פרסום הכתבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר