האמן הבינלאומי מייקל סילברסטון עיצב שני שעוני ענק לכותל המערבי

האמן הבינלאומי מייקל סילברסטון עיצב במשך למעלה מחצי שנה, שני שעוני ענק לטובת רבבות המתפללים ברחבת הכותל המערבי • בשעונים ישנו פיסול מיוחד של שנים עשרה השבטים (מעניין, בארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
אחד השעונים החדשים בכותל (באדיבות המצלם)

רבבות עמך בית ישראל שפקדו ופוקדים במהלך ימי החג את שריד בית מקדשנו, הכותל המערבי, נתקלים בשני שעוני ענק, מרהיבים ביופיים, שהוצבו בעזרת גברים ובעזרת נשים, בהם ישנו שילוב של שנים עשר השבטים כאשר בתוך השעון מפוסל חלק מדגם בית המקדש.

הפיסול הינו יצירת אומנות ייחודית שנעשתה על ידי האמן הבינלאומי מייקל סילברסטון. היצירה מפוסלת בידי האמן בטכניקה ייחודית ובלעדית המקנה לכל יצירה שפה משלה. היצירה עשויה קרמיקה ירושלמית, תהליך עיבוד החומר נעשה על פי נוסחה עתיקה תוך שילוב טכנולוגיות חדשניות בציפוי הגלזורות הזהב 24k והפלטיניום אשר נצרבים בתנורים שונים לקבלת תוצר מרהיב ביופיו.

יש לציין, כי שיטותיו הייחודיות של סילברסטון בעיבוד ושילוב החומרים בפיסול תלת מימדי, זכו להכרה בינלאומית והוגשו כאותות של כבוד למנהיגים ושועי עולם בתבליטי קיר ותמונות יודאיקה ייחודיות. שמו גם התפרסם רבות לאחר שעיצב ופיסל ארונות קודש רבים בהיכלי הישיבות ובבתי כנסת ברחבי העולם.

אחד השעונים המעוצבים

מנכ"ל בית המעצב מייקל סילברסטון, יהודה אידלמן- מספר כי למעלה מחצי שנה לקח לעמול על הכנת היצירה עד לסיומה בצורה מושלמת ומרשימה המכבדת את שריד בית מקדשינו, מקום שעיני כל העולם נשואות אליו. "נפלה בחלקנו הזכות שהשעונים המרהיבים והמהודרים יוצבו בכותל ויסיעו לעמך בית ישראל בעת שמגיעים להעתיר בתפילה".

יצוין, כי מאז הצבת השעונים נראים תיירים רבים שנעמדים לתעד אותם בכדי להראותם לכל בני משפחתם בעת שובם מארץ ישראל למקום מגוריהם.

מתקינים את השעון ברחבת הכותל

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר