מהכנסת לעירייה?

מנכ"ל הכנסת יתמודד לראשות העיר נצרת עילית

מנכ"ל הכנסת רונן פלוט יצא לחופשה מתפקידו בשל כוונתו להתמודד על ראשות העיר נצרת עילית, לאחר שבית המשפט הטיל קלון על ראש העיר לשעבר שמעון גפסו והעיר הולכת לבחירות חדשות (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
יבחר לראשות העיר? רונן פלוט (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

מנכ"ל הכנסת רונן פלוט הודיע הבוקר (שני) כי הוא יוצא לחופשה מתפקידו במשכן בשל כוונתו להתמודד על ראשות העיר נצרת עילית, לאחר שבית המשפט הטיל קלון על ראש העיר לשעבר שמעון גפסו והעיר הולכת לבחירות חדשות.

במידה ופלוט יפסיד בבחירות הרי שיוכל לחזור לתפקידו כמנכ"ל הכנסת. הבחירות בנצרת עילית ייערכו בעוד כחודש, ב-7 ביוני. יצוין כי פלוט שימש בעבר בתפקיד סגן ומ"מ ראש העיר בנצרת עילית.

רונן פלוט אמר: "אני חש צורך לסייע לעיר נצרת עילית, עיר יוצאת דופן שיש לה פוטנציאל נדיר ובלתי ממומש. אני גאה על שלוש שנות עשייה אינטנסיבית בכנסת, שהיו, כול יום מחדש, חוויה מיוחדת במינה. אך בחרתי לצאת להתמודדות מסוג אחר, שיש לה מחיר בוויתור על מעמד ותנאים, אך יש בה גם אתגר עצום. אני מקווה שקבל את אמון הציבור על מנת לסייע לעיר נצרת עילית במצב הקשה אליו נקלעה".

כזכור, לפני חודשיים החליט בית המשפט העליון לקבל את ערעור המדינה על גזר הדין וקבע כי יש קלון בעבירה שבה הורשע גפסו, בנוסף החליט בית המשפט שגפסו ירצה בכלא את ששת חודשי המאסר שנגזרו עליו, ולא בעבודות שירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר