תקיפה אכזרית ומתוחכמת בשעת לילה

בלב שכונה בבני ברק: התעללות קשה בתלמידת סמינר בת 16

בשעת לילה ברחובות העיר בני ברק תלמידת סמינר בת 16 הותקפה באכזריות בידי תוקף מתוחכם • התוקף האשים אותה כי גנבה כסף מצרכניה ואמר כי עליו לבצע בדיקה כדי לשלול את החשד (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

מגיפה של ממש: מקרה קשה נוסף של התעללות בנערה צעירה התרחש בלב שכונה במרכז העיר בבני ברק.

אל עסקני העיר המטפלים במקרים קשים מעין אלו התקשרה אמא מודאגת כשהיסטריה של ממש נשמעה בקולה. מתברר כי בתה, תלמידת סמינר בת 16, צעדה לתומה ברחובות השכונה ולפתע ניגש אליה בחור בעל חזות חרדית שטען בפניה כי היה עד לגניבה של סכום כסף מהצרכנייה הסמוכה וכי עליו לבדוק שזו לא היא שאשמה בלקיחת הכסף.

הנערה הצעירה הכחישה כמובן מכל וכל והבהירה כי ידה לא היתה במעל אולם הבחור העבריין התעקש ועמד על שלו ואמר בסמכותיות כי עליו לבצע בדיקה שתאשש או תכחיש האם אכן היא ביצעה את הגניבה.

בשלב זה החל הבחור לממש את זממו ועשה עצמו כמי שמחפש בבגדיה את הסכום שנגנב כשבהמשך אף עבר להתעללות של ממש.

הבחור עשה עצמו כמי שמדווח לאדם אחר בטלפון על חיפוש הכסף במטרה שתאמין לכוונותיו אולם עד מהרה הבינה הנערה את כוונותיו האמיתיות ופתחה בצעקות כשהיא בוכיה ונסערת, כאשר הוא נמלט מהמקום תוך שהוא מורה להישאר ולא ללכת.

המקרה הקשה גרם לזעזוע רב בקרב תושביה החרדים של השכונה שהבהירו כי אסור לעבור בשתיקה על אירוע כה חמור.

יצויין כי גורמים חינוכיים ביקשו מ"כיכר השבת" לפרסם זאת על מנת להזהיר את הציבור מאחר ומדובר בתחכום של תוקף שקשה לצפות אותו ויש להזהיר אף את הצעירים והצעירות שלא יפלו במלכודת שכזו.

"אסור לאפשר חלילה מצב שהתמימות והטהרה של ילדי וצעירי עיר התורה והחסידות בני ברק תהיה חלילה לרועץ ותהפוך לרעתם כשאינשי דלא מעלי דווקא מנצלים אותה ופוגעים בנפשות רכות", הם מסבירים.

גורם חינוכי מוסיף ואומר בעקבות המקרה הקשה: "אני מציע לכולם להזהיר את הילדים שלהם מסיטואציה כזו, שיבינו שלאף אחד אין זכות לעשות עליהם חיפוש, גם אם הם עשו משהו לא טוב. שיקימו קול זעקה".

ל"כיכר השבת" נודע כי המקרה הקשה הועבר לטיפולם של הגורמים הנוגעים בדבר אשר פתחו במאמצים לאתר את התוקף האכזרי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר