אחחח, איזו אחדות

ליצמן ופרוש סיירו יחד בביתר עילית • תיעוד

שר הבריאות יעקב ליצמן וסגן שר החינוך מאיר פרוש ערכו הבוקר סיור משותף בביתר עילית כאורחיו של ראש העיר מאיר רובינשטיין. השניים, הרבו במחמאות זה על פועלו של זה • צפו (חרדים, בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילומים: באדיבות המצלם)

שר הבריאות יעקב ליצמן וסגן שר החינוך מאיר פרוש ערכו הבוקר (שלישי) סיור משותף בעיר ביתר עילית.

לדברי גורמים ב"אגודת ישראל", הסיור מלמד על שיתוף פעולה בין השניים שבעבר ידעו מאבקים פנימיים לא פשוטים בתוככי הסיעה החסידית אולם בשנה האחרונה נדמה כי יצאו לדרך חדשה של גיבוש אינטרסים משותפים.

הסיור החל במוקד החירום העירוני, בהדרכת ראש העיר מאיר רובינשטיין ולאחר מכן המשיכו חברי המשלחת גם לתחנת הכיבוי החדשה של ביתר ולמתחם חדר המיון החדש שם התקיים טקס מיוחד.

השניים הרבו להחמיא זה לזה כשבין היתר התבטא סגן השר פרוש ואמר: "אנחנו כאן היום כדי להצדיע לפעילות מצילת החיים של שר הבריאות ליצמן שעושה רבות למען עם ישראל בכלל ולעיר ביתר בפרט". פרוש אף ציין שהשר ליצמן ביקש ממנו להצטרף לסיור וכי הוא נענה לבקשתו.

בהמשך שיבח מנכ"ל מד"א אלי בין את שר הבריאות החרדי והצהיר כי "ליצמן הוא שר הבריאות הטוב ביותר שהיה במדינת ישראל", הצהרה שזכתה למחיאות כפיים מהנוכחים.

השר ליצמן אמר בנאומו: "נוכחתי לראות שביתר נמצאת בתנופת התפתחות גדולה. לנוכח בקשת ראש בעיר אעלה מחר באזני שר הביטחון משה בוגי יעלון, את בקשת העירייה למימון משרד הביטחון לרכישת אמצעי אבטחה חדשים ומתקדמים לעיר".

במהלך הטקס אמר ראש העיר מאיר רובינשטיין כי "העיר נמצאת בעיצומה של תנופת עשייה והתפתחות חסרי תקדים, אנו גדלים בכל המימדים, גם באוכלוסיה וגם בבניית תשתיות עירוניות ושירות לתושבים. חנכנו תחנת כיבוי, אנחנו חונכים תחנת מ"דא, בקרוב תחנת משטרה, ובעוד זמן קצר חדר מיון. כל זה למרות שהרשויות החרדיות סובלות מחוסר מענה ממשלתי מספק. לערבים הכינו תכנית חומש, ואני מבקש - תכינו תכנית חומש גם לחרדים".

רובינשטיין עקץ לסיום את השר, נציג הסיעה המרכזית והזמינו להשתתף בוועידת סיעת שלומי אמונים שתיערך בקיץ הקרוב: "אנו מזמינים את ליצמן לסיור משותף נוסף בשבת מז'יבוז באוקראינה".

לקראת סיום הביקור נערכה ישיבת עבודה משותפת בלשכת ראש העיר במהלכה אמר שר הבריאות יעקב ליצמן: "שמחתי לסייר בביתר עילית עם ראש העיר וידידי סגן השר הרב פרוש, ולראות עיר על תילה בהתפתחות מרשימה ומואצת בכל התחומים. נפעל לשיפור וייעול צרכי הבריאות של תושבי העיר, יחד עם העיריה, מד"א, קופות החולים ולשכת הבריאות המחוזית. חנכנו רכב נט"ן, נקדם הקמת מוקד רפואה דחופה, ותוספת טיפת חלב בשכונות החדשות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר