אלפים עלו לקברו של יהושע בן נון בשומרון

אלפי ישראלים, מכל רחבי הארץ, נכנסו הלילה לכפר כיפל חארס בשומרון בכדי להתפלל על קברו של יהושע בן נון ביום ההילולא • יוסי דגן: "אנחנו שואבים כוחות מיהושע בן נון" (חדשות, בארץ)

(צילום: רועי חדי)

אלפי ישראלים, מכל רחבי הארץ, נכנסו הלילה (רביעי) לכפר כיפל חארס בשומרון בכדי להתפלל על קברו של יהושע בן נון ביום ההילולא.

המקום נפתח ביוזמת מועצה אזורית שומרון ומנהלת המקומות הקדושים יחד עם צה"ל ומשטרת ישראל. המתפללים ביקרו גם בקברו של כלב בן יפונה ובקברו של אביו של יהושע בן נון שעל פי המסורת ממוקמים גם הם בכפר כיפל חארס.

בין הנוכחים היו גם ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, סגנו דוידי בן ציון, וראש המועצה הדתית שומרון משה כהן.

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון אמר כי "למעלה מ-10,000 יהודים מכל רחבי הארץ, דתיים, חילונים ומסורתיים הגיעו לכאן הערב. הולכים כאן ברחובות, הולכים לקברי צדיקים. בין השאר לקברו של יהושע בן נון שהיה הרמטכ"ל הראשון, מנחיל ארץ ישראל ואחד מהאבות הרוחניים של העם היהודי.

"אנחנו דווקא בעיתוי כזה בזמן כזה מגיעים לכאן לקבר יהושע בן נון שיחד עם כלב בן יפונה ידע לעמוד מול עשרת המרגלים האחרים ולהגיד 'טובה הארץ מאוד מאוד', 'עלה נעלה וירשנו את הארץ כי יכול נוכל לה'. אנחנו שואבים כוחות מיהושע בן נון, אנחנו מתחזקים כולנו.

"מעל 10,000 איש שבאו וכל עם ישראל מהמעמד המרגש הזה. לקרוא כאן את תפילת עלינו לשבח שתיקן יהשע בן נון כאן. אני רוצה להודות לחטיבת אפרים, למפקד החטיבה, קצינים, אוגדת איו"ש, משטרת ישראל על האבטחה על השותפות. למנהלת המקומות הקדושים של המועצה האזורית שומרון. שעושה עבודה מדהימה. אנחנו כאן. עם ישראל חי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר