התרגשות בחסידות

לראשונה: הרבי מסקווירא ידליק מדורה בל"ג בעומר

התרגשות רבה בקרב חסידי סקווירא לאחר שהשנה לראשונה יירך מעמד הדלקה בראשות האדמו"ר בליל ל"ג בעומר לכבודו של התנא רבי שמעון בר יוחאי. ואיך זה קשור לפגעי הטכנולוגיה? (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרבי מסקווירא (צילום: שמואל לענטשעווסקי - מגזין 'א בליק')

התרגשות בחסידות סקווירא: השנה ייערך לראשונה מעמד הדלקה בראשות האדמו"ר בליל ל"ג בעומר לכבודו של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי ברוב עם במרכז העיירה בסמוך להיכל בית המדרש.

מדובר בחידוש שכן בסקווירא בניגוד לחצרות קודש אחרות בארה"ב לא נהוג היה לקיים את המנהג המסורתי הקיים במרבית החסידויות והתקיימה רק הדלקה מצומצת לילדי התלמוד תורה המקומי שלא בנוכחות הרבי.

גורמים בחסידות מציינים כי ככל הנראה המקור לשינוי הינו מעמד הההדלקה המיוחד שקיים האדמו"ר על יד ציונו של הרשב"י במירון בביקורו ההיסטורי האחרון במהלך החורף שעבר בישראל, כאשר ראה הרבי את ההתעלות הרוחנית שהמעמד הרוחני לכלל בני הקהילה והחליט להעתיקו גם לעיירה סקווירא מידי שנה בל"ג בעומר.

בקו המידע של סקווירא ציינו זאת אמש בהתרגשות רבה ובחסידות שוררת ציפייה לקראת הטקס המיוחד שייערך כאמור לראשונה בראשות האדמו"ר.

גורמים בחסידות ציינו כי הרבי רוצה שכל אחד יעשה משהו יותר נגד הטכנולוגיה. אתמול בלילה הוא קרא לכמה אברכים שיבקשו מכל חסידי סקווירא בעולם לעלות דרגה במאבק בפגעי הטכנולוגיה. האברכים ביקשו שאולי הרבי יתן משהו מצידו וזה יהיה כמו חיזוק לכולם אז הרבי אמר שהוא מסכים למדורת ל"ג בעומר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר