בן המשפחה מספר: כך גיסי העריק נעצר ונכלא

מעצרו של תלמיד ישיבת "שערי תבונה", משה חזן, שנעצר לאחר שהתברר כי הוגדר כעריק, ממשיך לגרום לסערה. גיסו אלעד, מספר ל"כיכר השבת" על גיסו העצור ועל רגעי המעצר והנסיבות (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ההפגנות לשחרורו (צילום: קבוצת "מדברים תקשורת")

מעצרו של תלמיד ישיבת "שערי תבונה", משה חזן, שנעצר במהלך טיול לאחר שהתברר כי לא התייצב בלשכת הגיוס והוגדר כעריק, ממשיך לגרום לסערה.

אנשי "הפלג הירושלמי" מתכננים לערוך היום הפגנות נוספות לאחר ההפגנות אמש בבני ברק, מודיעין עילית וירושלים.

אלעד, גיסו של העצור, מספר ל"כיכר השבת": "הם היו בים המלח לטיול וביקשו להמשיך לאזור אילת יחד עם בני המשפחה. הם נעצרו על ידי משטרה אזרחית במהלך ביקורת שגרתית".

לדבריו: "גיסי לא נהג, אין לו רישיון. אולם הוא לא היה חגור והתווכח עם השוטרים ואז ביקשו ממנו תעודת זהות ולאחר בדיקה שערכו גילו כי הינו בסטטוס של משתמט ועריק ועצרו אותו".

הפגנה בבני ברק נגד המעצר (צילום: קבוצת מדברים תקשורת)

"בישיבה שלו לא מתייצבים ואין דיחויים וכך הוא נהג", מספר אלעד. "מחר ככל הנראה יתקיים המשפט בעניינו ואנחנו מבקשים מהציבור להתפלל לשחרורו".

"גיסי בחור מצויין בעל מידות טובות, חבל שיהיה עכשיו במעצר ובכלא, זה גורם צער למשפחה ואנחנו ממתינים שישחררו אותו. עוד מעט מסתיים בין הזמנים והוא רוצה לחזור לישיבה אנחנו מקווים שישוב ויתחיל את זמן קיץ ברגל ימין בישיבה באלעד", הוא מוסיף לסיום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר